پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 تیر 1396 ساعت 09:04:: شناسه خبر: 19837

پرداخت تسهیلات به اصناف تولیدی کهگیلویه وبویراحمد با دستورالعمل جدید

بر اساس دستور العمل جدید طرح رونق ، برای کامل کردن زنجیره تولید به اصناف تولیدی، توزیعی و خدماتی کهگیلویه و بویراحمد تسهیلات پرداخت می شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان با بیان اینکه بر اساس دستورالعمل جدید تسهلات بانکی به اصناف تولیدی، توزیعی و خدماتی پرداخت می‌شود گفت: این طرح با هدف کامل کردن زنجیره تولید و کمک به چرخه اقتصاد اجرا می‌شود.
به گزارش صدای جنوب،سهراب بنام با اشاره به اینکه ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به منظور رونق تولید به واحد‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد پرداخت می‌شود افزود: این در حالیست که پارسال ۱۶۰ میلیارد ریال تسهیلات برای رونق تولید از منابع داخلی بانک‌ها به واحدهای تولیدی و صنعتی استان پرداخت شد.
وی تعداد واحد‌های صنعتی دارای پروانه بهره برداری در نواحی و شهرک‌های صنعتی استان را ۲۹۰ واحد اعلام کرد و گفت: ۲۳۶ طرح صنعتی و خدماتی از مرحله واگذاری زمین تا پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در نواحی و شهرک‌های صنعتی استان در حال ساخت است.
سهراب بنام ، نقش بخش خصوصی را در افزایش بهره وری بسیار ثمربخش دانست و افزود: شهرک صنفی گچساران با پیش بینی ۳۰۰ واحد صنفی راه اندازی شد که تاکنون ۱۱۰ قرارداد همکاری امضاء و زمین مورد نیاز در اختیار صاحبان آنها قرار گرفته است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت