پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 تیر 1396 ساعت 20:04:: شناسه خبر: 19843

استاندار خطاب به مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد:

خودتان هم نمی‌دانید که چه می‌خواهید بکنید!/شما در محاسبات اشتباه می‌کنید!

یکی از پروژه‌های مهم که مورد بازدید استاندار و مسوولان قرار گرفت پروژه تکمیل پل سوم بشار بود که مباحث زیادی در این خصوص مطرح و سخنان جالبی رد و بدل شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه مسؤولان ارشد استانی و غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد از صبح امروز از پروژه‌های عمرانی در شهر یاسوج بازدید کرده و در جریان مراحل ساخت این پروژه‌ها قرار گرفتند.

یکی از پروژه‌های مهم که مورد بازدید استاندار و مسوولان قرار گرفت پروژه تکمیل پل سوم بشار بود که مباحث زیادی در این خصوص مطرح و سخنان جالبی رد و بدل شد.

علیمردانی مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: جاده بعد از پل سوم بشار به سمت جاده علی‌آباد زیرسازی شده و منتظر تأمین قیر آن برای آسفالت هستیم.

در ادامه نجاتیان پیمانکار این طرح از استاندار خواست تا جاده کمربندی یاسوج برای مدت دو ماه مسدود شود تا بتوانند فعالیت خود را بهتر و بدون دردسر انجام دهند.

یکی از مشکلات سر راه این پروژه خط لوله آبی بود که از زیر پل عبور می‌کند و اداره آب و فاضلاب اکنون در حال جابجایی این خط لوله است.

در این بین استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مسؤولان و متولیان ساخت پروژه خواست که تا هفته دولت یک فاز از این پروژه را آماده کنند.

اما مشاور و پیمانکار و مسؤولان معتقد بودند که باید دیوار حائلی برای این پل کشیده شود که بدون ایجاد آن افتتاح و بهره‌برداری از آن در کوتاه مدت و تا زمان هفته دولت غیر ممکن است.

استاندار که معتقد بود می‌توان و می‌شود فازی از این پل را تا هفته دولت آماده بهره‌برداری کرد گفت: خودتان هم نمی‌دانید که چه می‌خواهید بکنید!.

علیمردانی در ادامه این مبحث گفت: اصل موضوع این است که اعتبارات نداریم و استاندار هم در ادامه بلافاصله گفت؛ شما در محاسبات اشتباه می‌کنید.!

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که الان برای ما اسناد خزانه جهت پرداخت آمده است، گفت: شما بگویید چه می‌خواهید بکنید؟.

در ادامه مدیرکل راه و شهرسازی استان وعده داد که اگر بدهی قبلی داده شود و به ما ۴ تا ۵ میلیارد تومان اسناد خزانه بدهید اگر نتوانیم سه ماهه این پروژه را تمام کنم خودم از استان می‌روم.!

اما استاندار کهگیلویه و بویراحمد که معلوم بود همه توان خود را برای تکمیل این پروژه حیثیتی گذاشته است گفت: حاضرم همه سهم بویراحمد را در اسناد خزانه به این پروژه بدهم تا سریع‌تر تکمیل شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مدیر راه و پیمانکار با تأکید بر این که خدا وکیلی روی برنامه زمان‌بندی کار را در این پروژه انجام دهید با جواب «خاطرجمع» باشید مدیرکل راه روبه‌رو شد که استاندار بلافاصله گفت: خاطرجمع نیستم.!!/خبرگزاری فارس

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت