پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 تیر 1396 ساعت 06:04:: شناسه خبر: 19848

با حضور امام جمعه موقت یاسوج

آئین تودیع و معارفه رییس بنیاد شهید کهگیلویه برگزار شد

صبح امروز آیین تودیع ومعارفه رئیس بنیادشهید وامورایثارگران شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

آیین تودیع ومعارفه رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه برگزار شد.
در این مراسم که باحضورحجت الاسلام موسوی اعظم مشاورمدیرکل بنیادشهید و امام جمعه موقت یاسوج برگزار شد سیدکمال دولتخواه بعنوان رئیس جدید این اداره معرفی گردید.
حجت الاسلام موسوی اعظم درسخنانی اظهارداشت:پرسنل بنیادشهید خادمین خانواده معظم شهداوایثارگران هستند و وعده های بدون پشتوانه به انها سبب سلب اعتماد می شود.
موسوی اعظم مدیران را به ارزیابی دقیق مسایل ومشکلات درحوزه کاری فراخواند و افزود حل مشکلات باید باتوجه به امکانات وداشته ها تبیین شود.
مشاورمدیرکل بنیادشهید درادامه اظهارداشت : ارائه خدمات به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، تکریم کسانی است که با ایثار و مقاومت از اسلام، انقلاب و کشور دفاع کردند.
وی بااشاره به اهمیت خدمت به خانواده شهدا وجامعه ایثارگر بیان داشت خدمت به این اقشار افتخار بزرگی است که اجر و پاداش آن تنها از سوی خداوند متعال قابل‌محاسبه است و باارزش‌های مادی نمی‌توان آن را جبران کرد.

امام جمعه موقت یاسوج افزود : تمام همت خود را برای جلب رضایت خانواده‌های شهدا ،جانبازان و ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان به کاربندید.

وی بااشاره به ویژگی های سیدکمال دولتخواه نیز گفت:مدیر جدید فرزند شهید است و باید باهمدلی و همکاری باسایر پرسنل برنامه های خود را در خدمت به خانواده شهدا،ایثارگران و جانبازان اجرایی نماید.
در این مراسم از خدمات صمدی فرد رئیس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه تجلیل شد.

برپایه گزارش خبرنگار صدای جنوب درهفته گذشته با حکم سید منصور موسوی مدیرکل بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد، «سیدکمال‌الدین دولتخواه» به عنوان رئیس بنیادشهید کهگیلویه منصوب شده بود.

دولتخواه دارای مدرک دکتری حقوق عمومی و از فعالان اصلاح‌طلب استان است که پیش از این به عنوان معاون فرهنگی بنیادشهید شهرستان فعالیت می‌کرد.

کارشناس فرهنگی، مشاور حقوقی بنیادشهید، مشاور مدیرکل بنیادشهید استان و معاونت اقشار ستاد دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ از دیگر سوابق دولتخواه است.

وی فرزند شهید سیدجمال الدین دولتخواه می‌باشد.

سیدکمال دولتخواه مدیر سازمان مردم نهادیاران مانا را نیز به عهده دارد.
این سازمان مردمی نقش بسیار پررنگی در برگزاری همایش های زیست محیطی و اجتماعی،فرهنگی و سایر عرصه ها دارد.
انتصاب کمال دولتخواه باتوجه به اینکه فرزند شهیدنیزهست قطعا در کارایی اداره بنیادشهیدوامورایثارگران تاثیر زیادی دارد و می تواند به جامعه هدف که همان خانواده معظم شهدا و ایثارگران هستند خدمات بهتر و بیشتری ارایه کند.

خبردرحال تکمیل است….

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت