پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 تیر 1396 ساعت 21:04:: شناسه خبر: 19884

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با معاون اول رییس جمهور دیدار کرد

سیدموسی خادمی با معاون اول رییس جمهور دیدار ودرزمینه مسایل ومشکلات استان رایزنی نمود.

پایگاه خبری صدای جنوب:
استاندار کهگیلویه وبویراحمد شنبه شب، با دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور دیدار کرد.
به گزارش صدای جنوب،این دیدار که درادامه رایزنی های سید موسی خادمی با مسیولان ارشد دولت تدبیر برای پیگیری و برطرف نمودن مشکلات مختلف استان صورت گرفته است  اسحاق جهانگیری برای کمک به توسعه  استان از جمله در همه بخشها و حوزه ها اعلام امادگی نمود.

خبر تکمیلی/

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در دیدار خود با جهانگیری معاون اول رییس جمهور به تشریح پتانسیل ها و ظرفیت های اقتصادی، کشاورزی، آب و انرژی استان پرداخت و کهگیلویه وبویراحمد را مستعد سرمایه گذاری و توسعه و پیشرفت برشمرد.
سیدموسی خادمی همچنین گزارشی از مشکلات و برخی کمبودهای استان در حوزه های مختلف ارایه داد وگفت: تدابیر و نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به استان کهگیلویه وبویراحمد کارساز بوده و این نگاه می تواند روند توسعه همه جانبه استان را بیش از پیش شتاب بخشد.
استاندار در ادامه به انتظارات به حق مردم استان از دولت تدبیر و امید تاکید کرد و افزود: دولت تدبیر و امید که همواره به مناطق کمتر توسعه یافته و سرمایه گذاری در استان هایی که در برخی زیرساخت ها با مشکلاتی روبرو هستند، توجه دارد، استان کهگیلویه وبویراحمد را در اولویت خدمت رسانی قرار دهد.
خادمی از دستور ویژه معاون اول رییس جمهور به وزارتخانه ها برای حل مشکلات استان کهگیلویه وبویراحمد در حوزه ها و بخش های مختلف خبر داد .
استاندار تصریح کرد: در این دیدار همچنین قول دکترجهانگیری در سفر قبلی خود به استان کهگیلویه وبویراحمد مبنی بر پیگیری و همکاری مستقیم برای حل مشکلات این استان یادآور شد و معاون اول بر پیگیری مطالبات و خواسته ها تاکید کرد.
استاندار، نحوه پیگیری و چگونگی مساعدت معاون اول رییس جمهور و بررسی راهکارهای کمک به استان را از دیگر اقدامات شایسته در این نشست بیان کرد.
سیدموسی خادمی به نظر مساعد معاون اول رییس جمهور برای کمک به استان زرخیز کهگیلویه وبویراحمد و تاکید وی بر حل مشکلات استان اشاره کرد و گفت: در این نشست مقرر شد پیشنهادات و راهکارهای استان تا پایان شهریور ماه امسال تدوین و تقدیم معاون اول رئیس جمهوری شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت