پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 تیر 1396 ساعت 05:04:: شناسه خبر: 19919

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد:

به دنبال تعریف و تمجید نیستیم، واقعیت‌ها را باید به مردم بگوییم

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: تقویت روابط عمومی و اطلاع‌رسانی را وظیفه خودم و همه مدیران و معاونینم می‌دانم اما هرگز به دنبال تعریف و تمجید نیستم بلکه انتظارم دارم که واقعیت‌ها و فعالیت‌های سازمان، دولت و همه همکاران بخش کشاورزی به مردم گفته شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حساسیت‌های کار با موجود زنده و تأثیرپذیری بالا از حوادث طبیعی در کنار تنوع کاری وظایف این سازمان گفت: مدیریت صحیح بخش کشاورزی بدون عنصر اطلاع‌رسانی و خبر ممکن نیست.

به گزارش صدای جنوب، جعفر گوهرگانی  در نخستین جلسه شورای اطلاع‌رسانی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، تشکیل این شورا را کاری خوب و ضروری خواند و بیان کرد: مقوله مهم اطلاع‌رسانی در عصر جدید، آنی و مدرن شده که لازم است متناسب با تغییرات روز دنیا پیش برویم و از مزایای بیشمار توجه به ارتباطات و اطلاع‌رسانی به نفع جامعه هدف خود بهره ببریم.

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در استان کهگیلویه و بویراحمد، تقویت مالی روابط عمومی و حوزه خبر را سرمایه‌گذاری دانست نه هزینه و افزود: از سوی دیگر در بخش کشاورزی با توجه به تنوع کاری، رسالت‌های خطیری چون تأمین غذای سالم و کافی و از آنجا که با موجود زنده سر و کار داریم و افراد در حاشیه رودخانه‌ها و در هوای آزاد و کنترل نشده سرمایه‌گذاری کردند، خبررسانی و آگاهی‌بخشی اهمیت بالاتری دارد.

وی با بیان اینکه حمایت از روابط عمومی و خبررسانی، موجب افزایش آگاهی بهره‌برداران شده و کمترین تنش به آن‌ها وارد می‌شود، تصریح کرد: امروز به همه مدیران و معاونین بخش کشاورزی در سراسر استان می‌گویم که اطلاع‌رسانی، سرمایه اصلی جهاد کشاورزی است و همه توان خود را برای حمایت از این حوزه به خرج دهید.

گوهرگانی ادامه داد: حقیقتا با محدودیت‌های مالی سال‌های اخیر اما در حوزه روابط عمومی و اطلاع‌رسانی، کارهای آبرومندی در چهار سال گذشته انجام شد به طوری که روابط عمومی این سازمان در بین پنج روابط عمومی برتر این استان قرار داشت اما همچنان کارهای نکرده و نگفته زیادی در سازمان جهاد کشاورزی داریم

به دنبال تعریف و تمجید نیستیم، واقعیت‌ها را باید به مردم بگوییم

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: تقویت روابط عمومی و اطلاع‌رسانی را وظیفه خودم و همه مدیران و معاونینم می‌دانم اما هرگز به دنبال تعریف و تمجید نیستم بلکه انتظارم دارم که واقعیت‌ها و فعالیت‌های سازمان، دولت و همه همکاران بخش کشاورزی به مردم گفته شود.

گوهرگانی در بخش دیگری از صحبت‌هایش افزود: در کنار خدمات بسیار خوبی که در حوزه عمرانی و خدماتی انجام شده، این سازمان در حوزه ارزش‌های اسلامی نیز ظرفیت‌های زیادی دارد که آنگونه که باید نتوانستیم این ارزش‌ها را به نسل‌های بعد منتقل کنیم

جهاد کشاورزی باید همانند شهدای شاخصش، بدرخشد

گوهرگانی تإکید کرد: جهاد کشاورزی از جمله دستگاه‌هایی است که بیشترین شهدا را تقدیم انقلاب و اسلام کرد لذا باید در این حوزه نیز نقش خود را به خوبی ایفا کند و مثل شهدای شاخصش، در این عرصه هم بدرخشد.

وی از روابط عمومی و حوزه ایثارگران خود خواست تا یادواره شهدای جهاد کشاورزی را برگزار کنند و فضای فیزیکی ساختمان‌‌ها و ابنیه را به تمثال مبارک شهدا، مزین کنند تا در تاریخ این استان ماندگار شود.

🔵در قرآن کریم، ۶۰۰ بار کلمه (گفتن)تکرار شده است

در این نشست حجت‌الاسلام حبیب‌الله زمانی در سخنانی به اهمیت خبر و مقوله ” گفتن” در قرآن کریم اشاره کرد و گفت: در کلام خدا بیش از ۶۰۰ بار از کلمه( قل)استفاده شده که نشانه اهمیت خبر و اطلاع‌رسانی است.

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: حضرت امام خمینی (ره) نیز بارها فرمودند که کارها را به مردم بگویید تا شیاطین سوء استفاده نکنند لذا اهمیت روابط عمومی و بحث خبررسانی بر کسی پوشیده نیست.

حجت‌الاسلام زمانی تأکید کرد: اگر اطلاع‌رسانی مهم است این مهم در سازمان جهاد کشاورزی از هر جای دیگری مهم‌تر است و ضرورت دارد همه مسئولان و مدیران بخش کشاورزی از روابط عمومی و جریان آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی حمایت کنند.

در این نشست آیین‌نامه شورای اطلاع‌رسانی به تصویب رسید و اعضای دارای حق رأی و ترکیب این شورا مشخص شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت