پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 تیر 1396 ساعت 20:04:: شناسه خبر: 19942

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

۱۲۰میلیارد ریال به جاده آب حیات شهرستان چرام اختصاص یافت

طول جاده ارتباطی آب حیات چرام سه هزار و ۱۱۰ متر بوده و قرار است از راه فرعی درجه ۲ به جاده اصلی استاندارد و از یک مسیر بین بخشی به شهرستانی تبدیل شود.

پایگاه خبری صدای جنوب :

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت که ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار به جاده ارتباطی باغچه سادات واقع در منطقه آب حیات شهرستان چرام اختصاص داده است.

به گزارش صدای جنوب، سید موسی خادمی روز سه شنبه در نشست بررسی طرح های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: جاده ارتباطی آب حیات جزء طرح ‌های مهم این استان است و انتظار می ‌رود که دستگاه‌ های مختلف اجرایی استان برای اجرای هر چه سریعتر آن همکاری لازم را با اداره کل راه و شهرسازی داشته باشند.
وی افزود که تأکید مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد اجرای طرح های عمرانی در این استان بدون وارد نیامدن کوچکترین آسیب به منابع طبیعی و محیط زیست است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار چهار بانده شدن جاده ارتباطی یاسوج – سی‌ سخت شد و بیان کرد: اداره کل حفاظت محیط زیست و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان برای اجرای آن به اداره کل راه و شهرسازی کمک کنند.
خادمی عنوان کرد که دستگاه‌ های مختلف اجرایی کهگیلویه و بویراحمد برای اتمام طرح های عمرانی این استان بسیج شده و عزم جدی داشته باشند.
وی ابراز داشت: طولانی شدن روند ساخت پل سوم بشار یاسوج چندان زیبنده نیست.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت که عده ای از مردم یاسوج اعلام می ‌کنند که با وجود به اتمام نرسیدن پل سوم، عملیات اجرایی پل چهارم بشار آغاز شده است.
خادمی اظهار داشت: بیان این موضوع توسط برخی مردم یاسوج مطالبه ای صحیح و به حق است.
وی افزود که انتظار می ‌رود روند ساخت پل سوم بشار یاسوج شتاب بیشتری گیرد.
خادمی بیان کرد: اعتبار اولیه این طرح ۱۶ میلیارد ریال بود که به تازگی چهار میلیارد ریال از محل سایر به آن اختصاص داده شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت