پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 تیر 1396 ساعت 16:04:: شناسه خبر: 20011

گمانه زنی های جدید درباره گزینه های شهرداری دهدشت

از گزینه های جدید برای تصدی مسئولیت شهرداری دهدشت رونمایی شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:
پس از انتخابات ۲۹ اردیبهشت و تعیین منتخبین جدید شورای شهردهدشت گمان می رفت که با این ترکیب(اذریان،ارانپور،سخن سنج ،جمشیدی،تقوی و بالوایه )روند انتخاب شهردار به سرعت انجام شود و شخصی با سوابق درخشان والبته مورد قبول افکارعمومی بر مسند پرتنش ترین کرسی چندسال اخیردهدشت تکیه بزند.
اما انتظارات بالا از منتخبین و همچنین سهم خواهی های سیاسی وحتی طائفه ای و در بعضی موارد روودبایستی اعضای جدید تاکنون سبب شده که گزینه شهردار دهدشت به اما و اگر و باید ونباید منجر شود.
در جدیدترین اخباررسیده به صدای جنوب اسامی بعضا غیرشناخته شده و یا چهره های مقبول و شناخته شده ای به گوش می رسد که اسب خود را برای شهرداری دهدشت زین نموده اند.
هر چند تاکنون از نتیجه رایزنی برای گزینه هایی چون برخه ،رحمانی،روح الله قبادپور ،عزیزی و یا انتخاب شهردار غیربومی خبری به بیرون درز نشده است وحتی چند تن از مدیران موفق کنونی کهگیلویه دست رد به پیشنهاد قبولی مسئولیت شهرداردهدشت زده اند اما بیان گزینه های جدید نشان از کار سخت منتخبین شورای شهر دارد.

حجت الله بهامین، بیت الله حسینی، جلال منش ،بهاالدین تقوی ، اسمائیل مرادی ، صفدرمیرزایی تازه ترین ومهم ترین گزینه ها هستند.

در رزومه کاری این گزینه ها سوابق مختلفی دیده می شود.
بهاالدین تقوی دبیربازنشسته آموزش وپرورش است و چهره ای شناخته شده محسوب می شود.
جلال منش معاون سابق فرماندار کهگیلویه می باشد که جای خود را به اسلام خسروی ازجوانان خوشنام اصلاحات داد.

بهامین معاون اسبق اداره کل تربیت بدنی استان می باشد.
کمتر فردی در دهدشت سید بیت الله حسینی را نمی شناسد.
او که دارای دفتر ثبت واسناد رسمی است در جامعه فردی شناخته شده می باشد.
اسمائیل مرادی نیز سابقه ریاست بنیادمسکن کهگیلویه را در کارنامه دارد وسالهاست که باعملکرد خوب خود رییس بنیادمسکن بویراحمد است.

صفدر میرزایی نیز فارغ‌التحصیل رشته مهندسی آب از دانشگاه شیراز در سال ۷۹ و دانشجوی ترم آخر کارشناسی ارشد مهندسی عمران – آب دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر است.
وی کارشناس مسئول طرحهای آبیاری تحت فشار جهاد کشاورزی شهرستان بویراحمد به مدت ۱۰سال و نظارت پروژه های عمرانی آب و خاک بویراحمد را نیز به به مدت ۱۰ سال در کارنامه دارد.
میرزایی عضو کارگروه استانی طرحهای آبیاری تحت فشار استان و عضو کمیته فنی آب و خاک ، نایب رئیس هیات مدیره صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی استان از سال ۹۲ تاکنون و کارشناس رسمی دادگستری در رشته مهندسی آب نیز می باشد.

به هر حال امیدواریم اعضای شورای پنجم شهردهدشت فارغ از هر شرایطی فردی را برای شهردار دهدشت انتخاب کنند که اعتماد وهمدلی را به شهرداری بحران زده دهدشت برگرداند وبتواند نگاه مردم را به این واحدخدمات رسان تغییر دهد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت