پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 31 تیر 1396 ساعت 13:04:: شناسه خبر: 20039

رئیس سازمان برنامه وبودجه :

۲۰۷ میلیارد ریال به حوزه ورزش کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت

نوروزی عنوان کرد که اولویت هزینه کردن ۲۰۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال با طرح‌های ورزشی دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۳۰ درصد است.

پایگاه خبری صدای جنوب :

رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد گفت که ۲۰۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال معادل ۲۷ صدم درصد از ۹ درصد اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده سال جاری این استان به حوزه ورزش و توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان اختصاص داده شد.

به گزارش صدای جنوب، حسن نوروزی روز شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: حوزه جوانان و ورزش همگانی، مدارس، روستایی، عشایری و بانوان استان از این میزان اعتبار اختصاص یافته بهره مند می‌شوند.
وی افزود که ۸۰ درصد از مجموع ۲۰۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال معادل ۱۶۶ میلیارد ریال که به حوزه جوانان و ورزش همگانی، روستایی، عشایری و بانوان استان اختصاص یافته تاکنون توزیع شده است.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۲۰ درصد مابقی این اعتبار معادل ۴۱ میلیارد ریال نیز برای توسعه ورزش مدارس کهگیلویه و بویراحمد در نظر گرفته شده است.
نوروزی عنوان کرد که اولویت هزینه کردن ۲۰۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال با طرح‌های ورزشی دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۳۰ درصد است.
وی ابراز داشت: اولویت دیگر هزینه کردن این میزان اعتبار با آن دسته از طرح‌های ورزشی است که تا ۳۱ تیر سال آینده به عنوان پایان سال مالی ۱۳۹۶ تکمیل و افتتاح شوند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت