پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 اردیبهشت 1395 ساعت 10:02:: شناسه خبر: 2004

دکترامیربهشاد رئیس دانشکده صنعت ومعدن چرام:

همایش توسعه پایدار شهرستان چرام فرصتی برای شناساندن قابلیت های این شهرستان/مسئولان همکاری نمایند

همایش توسعه شهرستان چرام یکم و دوم خرداد با حضور مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی،کارشناسان مجرب دانشگاه‌های تهران،مسئولان استان و شهرستان و دانشجویان و اساتیدوهمچنین سایرشخصیت های مطرح، برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب، دکترامیر بهشاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری همایش بزرگ توسعه شهرستان چرام خبر داد و اظهار داشت: این همایش با حضور مهمانان کشوری و مسئولان استانی به مدت دو روز در دانشکده صنعت و معدن این شهر برگزار خواهد شد.

رئیس دانشکده صنعت و معدن چرام با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان در زمینه کشاورزی،معادن و گردشگری تصریح کرد: متأسفانه قابلیت‌های خوب حوزه‌های مختلف شهرستان مورد اغفال واقع شده است.

بهشاد،شهرستان چرام را در سطح استان گمنام خواند و تصریح کرد: توجه به زیرساخت‌های بخش گردشگری و معدن می‌تواند زمینه رونق اقتصاد را فراهم کند اما تاکنون در معرفی این قابلیت‌ها به نصب تابلوها اکتفا شده است.

وی،معدن فسفات و رودخانه شاه‌بهرام،مناطق گردشگری وزیارتی موجوددرشهرستان  را از جمله ظرفیت‌های خوب  در توسعه اقتصاد و رفع بیکاری برشمرد و گفت: در زمینه آموزش نیز توسعه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی می‌تواند مؤثر واقع شوند.

دبیر همایش توسعه چرام با بیان این‌که ۱۶۰ دانشجو در رشته‌های فنی و مهندسی دانشکده صنعت و معدن این شهر تحصیل می‌کنند افزود: در دو رشته عمران آب و مهندسی انرژی نیز  از مهر ماه دانشجو پذیرش می‌شود.

وی به توسعه وتکمیل این دانشکده ودیوارکشی درهفته های اینده خبردادوگفت تلاش مااینست که دانشجویان بدون دغدغه تحصیل کنند.

بهشاد محرومیت از خط تلفن ثابت و فیبر نوری را از مشکلات اساسی این واحد آموزشی خواند و تصریح کرد: نبود فیبر نوری در یک واحد آموزشی یک معضل است.

وی باردیکرازمسئولان شهرستان جرام خواست تادرزمینه حل مشکلات دانشکده وهمچنین برگزاری این همایش همکاری نمایند.

رییس دانشکده صنعت ومعدن چرام باقدردانی ازشورای شهروشهرداری چرام واداره بهداشت ودرمان این شهر افزود فضای همدلی وتلاش برای توسعه چرام امروزبیش ازهرزمان دیگری بوجودامده است.

این مسؤول ،کشاورزی،منابع طبیعی و محیط زیست،عمران،معماری،شهرسازی و زیر ساخت‌ها را از پارامترها توسعه پایدار دانست و با بیان این‌که در همایش چالش‌ها و فرصت‌های شهرستان بررسی و کارشناسی می‌شود گفت: سلامت،ایمنی،بهداشت و تغذیه،فرهنگ،تاریخ،موقعیت جغرافیایی،جامعه شناسی و علوم رفتاری از دیگر پارامترهایی است که در محورهای همایش مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

بهشاد تصریح کرد: نقش مدیریت چالش‌های پیش‌رو در توسعه پایدار،کتاب و کتابخوانی و رسانه‌های دیجیتال،صنعت،معدن و گردشگری و سلامت و آموزش انسانی نیز از محورهای همایش دو روزه توسعه شهرستان چرام است.

به گفته بهشاد تاکنون ۳۴ مقاله در زمینه محورهای ۸ گانه تعریف شده به دبیرخانه همایش ارسال شده است وعلاقمندان میتوانندهم ازطریق سایت وهم حضوری مقالات خودراتحویل دهند.

دبیراین همایش افزود: همایش توسعه شهرستان چرام یکم و دوم خرداد با حضور مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی،کارشناسان مجرب دانشگاه‌های تهران،مسئولان استان و شهرستان و دانشجویان و اساتیدوهمچنین سایرشخصیت های مطرح  برگزار خواهد شد.

نظرات

  1. سیروس گفت:

    درود بر رییس باکفایت دانشکده صنعت.ومعدن دکتر بهشاد

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت