پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 مرداد 1396 ساعت 11:05:: شناسه خبر: 20064

یادداشت/

شهردار آینده دهدشت باید مجرب و قاطع باشد

امیدواریم منتخبین مردم بیشتر از اینکه به فکر سهم خواهی در انتخاب شهردار باشند به فکر انتخاب فردی مجرب و قاطع در جهت رفع مشکلات مردم و برون رفت شهرداری از وضعیت فعلی باشند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

سید ایمان تقوی ،فعال اجتماعی کهگیلویه در یادداشتی نوشت: مردم دهدشت بی صبرانه منتظر شروع فعالیت شورای شهر و عمل به وعده هایشان هستند که مهمترین این اعمال انتخاب شهردار است

درصورتی که شورا به هر دلیل نخواهد شهردار فعلی را مجدداً انتخاب نماید و موفق به انتخاب شهردار واجد شرایط دیگری هم نشده باشد می تواند نسبت به انتخاب سرپرست برای شهرداری اقدام نماید .

به نظر میرسد با مقدمه ای که بیان شد تقریبأ اصل موضوع تا حدودی مشخص شد، واقعیت این است که در هفته های گذشته و تقریبأ پس از تأیید نتیجه نهایی انتخابات شورای شهر دهدشت و مشخص شدن اعضای اصلی و علی البدل شورا شنیده هایی مبنی بر تمایل برخی از اعضا به افرادی جهت گزینه شهردار جدید به گوش می رسید.

این شنیده ها این روز ها شکل جدی تری به خود گرفته تا آنجایی که آمار گزینه های مطرح شده از تعداد اعضای شورا بالا زده و به هشت نفر رسیده است.

محتوای مطالب مطرح شده در محافل خصوصی و عمومی بیانگر این واقعیت است که هر کدام از اعضای شورا به یک جهت تمایل دارند و در این میان هم زمزمه های مبنی بر انتخاب یک گزینه غیر بومی به غیر از این هشت نفر عنوان شده به گوش می رسد

فارغ از هر گونه جهت گیری و پیش داوری در بحث انتخاب شهردار جدید توسط اعضای جدید شورا باید این نکته را متذکر شد که آنچه که بر سر این شهر و عقب ماندگی فضای شهری آن آمده نتیجه کشمکش های نابجا و کورکورانه در بین اعضای شورای سابق و البته اصرار برخی ها بر پهن بودن سفره تخلف در مجموعه شهرداری بوده که امیدواریم این موضوع در دوره جدید و انتخابات جدید موجبات آزردگی خاطر مردم را فراهم نکند.

در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای اعضای جدید امیدواریم منتخبین مردم بیشتر از اینکه به فکر سهم خواهی در انتخاب شهردار باشند به فکر انتخاب فردی مجرب و قاطع در جهت رفع مشکلات مردم و برون رفت شهرداری از وضعیت فعلی باشند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت