پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 مرداد 1396 ساعت 07:05:: شناسه خبر: 20157

قدردانی امام جمعه باشت از عملکرد رییس اداره راه و شهرسازی/جاده پیچاب یکی از سخت ترین مسیرها در کشور است

حجت السلام عبد الرحیم عبودی گفت:مدیران منتظر یک تشکر نیستند و اجر کارخود را پیش خدا می دانند و خدارا شکر میکنیم در نظام جمهوری اسلامی زندگی میکنیم و به مردم خدمت رسانی می شود .

پایگاه خبری صدای جنوب: 

در آیین افتتاح ۵۰ کیلومتر از راه های روستایی باشت در روستای لیراب باشت امام جمعه این شهر ضمن خوشحالی وابراز رضایت از این کار بزرگ در شهرستان گفت: معتقد هستم هر مدیری که منتظر است از او تشکر کنند از روی خودخواهی نیست و از این جهت است که یک کار را برای مردم انجام داده است و این لحظه میخواهد ثمره کار خود را ببیند.

حجت السلام عبد الرحیم عبودی افزود:مدیران منتظر یک تشکر نیستند و اجر کارخود را پیش خدا می دانند و خدارا شکر میکنیم در نظام جمهوری اسلامی زندگی میکنیم و به مردم خدمت رسانی می شود .

 

عبودی عنوان کرد:کارهایی در بحث برق رسانی به پیچاب شده که تقدیر و تشکر میکنم از مهندس داود راهزادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان که زحمت های زیادی کشیدند.

 

وی با اشاره به خدمات بی بدیل اداره راه و شهرسازی شهرستان و استان گفت:راه داری تلاش های بسیار زیادی انجام داده که جای تقدیرو تشکر از آنها دارد.

 

تشکر از مدیرکل راه و شهر سازی استان و اداره شهرسازی باشت

امام جمعه باشت از مهندس محمدعلی علیمردانی مدیرکل راه و شهرسازی استان تقدیر کرده و تصریح کرد: از محمدعلی علی مردانی و همکارانشان و بخصوص سعید گندمکار رئیس اداره راه و شهرسازی باشت  کمال تشکر را داریم.

 

عبودی گفت:کار بسیار بزرگی صورت گرفته و کمتر جایی این گونه کارها صورت خواهد گرفت و خداوند به توفیقات علیمردانی و گندمکار بیفزاید.

 

وی در رابطه با مسیرهای ارتباطی باشت به چرام اشاره کرد و گفت:تاجگردون نماینده فعال شهرستان کارهای بسیار خوب و ارزشمندی در سطح شهرستان انجام داده است که جای تقدیر و تشکر از او را داریم.

 

عبودی افزود :جاده باشت به چرام یکی از جاده های مورد نیاز و هم خطرناک و صعب العبور است که الحمدالله تلاش خوبی درحال شکل گرفتن است .

پیچاب یکی از سخت ترین مسیرها در کشور است

وی ضمن خوشحالی از ایجاد جاده صعب العبور پیچاب تصریح کرد: این جاده یکی از سخت ترین مسیرها در کشور است و خوشحالی مضاعت از این است که فردی که پیمانکاری این پروژه را بر عهده گرفته بومی است.

 

امام جمعه باشت افزود: جای بسیار خوشحالی است که برای جوانان شهرستان خودمان اشتغال ایجاد شده و این اشتغال را پیمان کار بومی شهرستان ایجاد کرده است.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت