پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 مرداد 1396 ساعت 14:05:: شناسه خبر: 20214

یاسوج میزبان معاونان صدای مراکز صداوسیما

شهر یاسوج پایتخت طبیعت ایران روزهای شنبه و یکشنبه ۷ و ۸ مردادماه میزبان گردهمایی معاونان صدای مراکز صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

شهر یاسوج پایتخت طبیعت ایران روزهای شنبه و یکشنبه ۷ و ۸ مردادماه میزبان گردهمایی معاونان صدای مراکز صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است.
به گزارش صدای جنوب،مدیرکل صدا و سیمای استان گفت: تبیین و تشریح سیاست‌های سازمان صداوسیما، بررسی و تبادل نظر در خصوص چالش‌ها،مسائل حوزه صدا، آموزش و به روزرسانی دانش و اطلاعات معاونان صدای مراکز از اهداف برگزاری این همایش دو روزه است.

یوسف افشارنیا افزود: آشنایی معاونان با جدیدترین شیوه‌های برنامه سازی در رادیو، شیوه‌های تهیه و تدوین جدول پخش، همچنین رادیو نما و طنزپردازی از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.
وی ادامه داد: در این همایش دکتر دارابی معاون امور استان‌های رسانه ملی، مدیرکل صدای استان‌ها و مدیران حوزه ستادی حضور خواهند داشت.
مدیرکل صدا و سیمای استان با اشاره برگزاری کارگاه‌های آموزشی مختلف در این همایش دو روزه گفت: دکتر صفائیان، دکتر محمدخانی و مهندس خورشید سوار از جمله مدرسان این کارگاه‌های آموزشی خواهند بود.
یوسف افشارنیا افزود: رونمایی از مستند‌های فاخر تولیدی صدای مراکز، مستند سی سردار و تجلیل از برگزیدگان رادیو از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در این همایش است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت