پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 مرداد 1396 ساعت 18:05:: شناسه خبر: 20241

آیین کلنگ زنی پایگاه امداد جاده ای هلال احمر در دشتِ قاضی کهگیلویه برگزار شد+ تصاویر

پایگاه امداد جاده ای هلال احمر در دشت قاضی کهگیلویه واقع در محور پاتاوه -دهدشت کلنگ زنی شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

پایگاه امداد جاده ای هلال احمر در دشت قاضی کهگیلویه واقع در محور پاتاوه -دهدشت کلنگ زنی شد.

به گزارش صدای جنوب،این مراسم با حضور عدل هاشمی پور نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی، سید امان الله جهان بین مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ،خسروی معاون فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد.

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در این آیین ،فعال شدن پروژه های مختلف را در حوزه انتخابیه موجب خوشحالی دانست و گفت امروز پتروشیمی فعال شده ،گازرسانی به قلعه رییسی و دیشموک امیدوار کننده به جلو می رود وروند سایر پروژه ها نیز راضی کننده است.
وی بااشاره به پروژه ملی پاتاوه- دهدشت اظهارداشت بخش اول این پروژه درنیمه اول سال اینده به بهره برداری می رسد و طبق براوردها برای بیش از۷۰۰ نفر بصورت مستقیم دراین محورفرصت شغلی ایجادخواهدشد.
هاشمی پور بااماده باش به مردم منطقه دشمن زیاری خاطرنشان کرد خودرابرای سرمایه گذاری وایحادطرح های اشتغالزایی درحاشیه این جاده اماده نمایید.
وی توسعه پایگاه های امدادجاده ای را نیازمند حمایت های مسئولان استان دانست و افزود: امروزه مردم جمعیت هلال احمر را به خوبی می شناسند و از خدمات آن به خوبی آگاه هستند.

هاشمی پور تصریح کرد: احساس امنیت در ذهن افرادی که دچار حادثه می‌شوند از حضور نیروهای امدادگر ناشی می‌شود که از اهداف اساسی این پایگاه است.

هاشمی پور افزود پایگاه امداد و نجات در تصادفات و حوادث جاده‌ای ضمن داشتن برکات زیاد می‌تواند یاری‌رسان خوبی برای حادثه دیدگان باشد.

وی افزود: پایگاه دشت قاضی برای رفاه مردم منطقه و حتی تمام کسانی که از این مسیر عبور می‌کنند، باید احداث شود تا در صورت خطرات احتمالی پاسخگوی نیاز مردم باشد.

هاشمی پور با اشاره به لزوم ایجاد این پایگاه از عادل رهبریان مدیر جمعیت هلال کهگیلویه قدردانی نمود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد نیز در این مراسم از تلاش های نماینده کهگیلویه بزرگ و همچنین توجه ویژه فرماندار کهگیلویه در آغازعملیات اجرایی پایگاه امداد جاده ای دشت قاضی تجلیل نمود.

سیدامان الله جهان بین گفت: وجود چنین پایگاهی در محورپاتاوه دهدشت ضروری است و باتوجه به ترافیک ورفت وامد فراوان در آینده خاطرنشان کرد نقش افرینی این پایگاه درموارد اضطراری میتواند کمک زیادی نماید.

معاون فرماندارکهگیلویه نیز باقدردانی ازجمعیت هلال احمرکهگیلویه در انجام خدمات متنوع وانساندوستانه در این شهرستان اظهارداشت مجموعه دولت وتدبیر از تمام دستگاه ها بویژه دستگاه های خدمات رسان حمایت وپشتیبانی می کند.

اسلام خسروی بااشاره به ضرورت ایجادچنین پایگاهی در این محور مهم افزود درسال ۱۳۹۴ دولت بالغ بر۸۵۰ میلیون ریال برای شروع بکار این مجموعه اختصاص داد و درسال ۱۳۹۶ نیز ۹۵۰ میلیون ریال اختصاص داده است.
خسروی گفت باافتتاح وبهره برداری از محور پاتاوه-دهدشت، این جاده نقش زیادی درتوسعه شهرستان کهگیلویه خواهدداشت ازهمین رو دولت بااختصاص اعتبارات چشمگیری سعی در افتتاح هرچه سریعتر آن دارد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت