پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 مرداد 1396 ساعت 07:05:: شناسه خبر: 20279

رقابت۱۱۱۰ نفر در کنکور کاردانی و کارشناسی ناپیوسته شهرستان کهگیلویه

۱۱۱۰ نفر در کنکور کاردانی و کارشناسی ناپیوسته شهرستان کهگیلویه با هم رقابت می کنند .

پایگاه خبری صدای جنوب:

در کنکور کاردانی نظام جدید فنی و حرفه ای و کارشناسی ناپیوسته ۱۱۱۰ نفر در دو نوبت صبح و عصر در ۵ حوزه امتحانی با هم رقابت می کنند.

به گزارش صدای جنوب،به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه ، سید لطف الله فروزان مدیر آموزش و پرورش شهرستان گفت: آزمون سراسری امسال دانشگاهها در روز جمعه ۱۳ مردادماه در ۵ حوزه امتحانی هنرستان هفده شهریور ، نمونه مائده و سالن شهید مطهری در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود.
وی گفت : تعداد ۱۱۱۰ نفر داوطلب در آزمون سراسری امسال شرکت دارند که از این تعداد ۲۸۳ نفر در گروه کاردانی زن ، ۵۰۸ نفر در گروه کاردانی مرد و ۱۳۲ نفر در گروه کارشناسی ناپیوسته زن و ۲۶۹ نفر در گروه کارشناسی ناپیوسته مرد در این آزمون شرکت می کنند.
وی ضمن تقدیر از اعضاء جلسه در برگزاری کنکور فنی و حرفه ای و کاردانی به کارشناسی سال گذشته افزود: آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه و عوامل اجرایی برگزاری کنکور تمام تلاش و سعی خود را برای هر چه بهتر برگزار شدن کنکور امسال بکار خواهند گرفت .
در ادامه فروزان اظهار داشت: باید با برنامه ریزی صحیح و مناسب برای رشد دانش آموزان شهرستان تلاش نماییم . در این روز دانش آموزان شهرستان در کنکور شرکت خواهند کرد که باید به بهترین شکل این آزمون مهم را برگزار نماییم .
مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه گفت : داوطلبان می توانند از روزسه شنبه ۱۰ مردادماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت