پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 مرداد 1396 ساعت 15:05:: شناسه خبر: 20288

اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه شهر دوگنبدان

۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار در سال جاری برای توسعه شهر دوگنبدان اختصاص یافته است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: این اعتبار برای اجرای طرح‌های توسعه زیرساخت‌های رفاهی و تفریحی در سال جاری به شهرداری دوگنبدان در نظر گرفته شده است.
به گزارش صدای جنوب،غلام رضاتاجگردون افزود: توسعه فضای سبز، آسفالت معابر، ساماندهی خیابان بلادیان، توسعه زیرساخت‌های ورزشی و احیای بافت فرسوده از مهمترین برنامه‌های توسعه شهر دوگنبدان است که با همکاری دستگاه‌های اجرایی مختلف اجرا می‌شود.
وی با اشاره به شروع عملیات اجرایی استخر بانوان، در حال اجرا بودن طرح توسعه پارک نفت، احداث سالن ورزشی چند منظوره بانوان، بهسازی بافت فرسوده، ساخت کانال‌های دفع آب‌های سطحی، احداث کانال‌های هدایت سیلاب، ساخت نمازخانه و سرویس بهداشتی، تکمیل بوستان‌ها، بهسازی معابر عمومی و معابر پیاده‌رو، کشتارگاه، ساخت کانال‌های سنگی و توسعه فضای سبز افزود: چشم انداز اجرای طرح‌های رفاهی و تفریحی شهر دوگنبدان مطلوب است.
تاجگردون ساخت مجتمع تجاری و تفریحی را از مهمترین نیازهای این شهر ذکر کرد و گفت: این طرح با همکاری شهرداری دوگنبدان در حال مطالعه است.
شهر صنعتی و نفت خیز دوگنبدان یک میلیون و ۲۹۶ هزار متر مربع فضای سبز دارد که این میزان فضای سبز در پارک‌های عمومی، پارک کودک، پارک جنگلی و فضای سبز حاشیه معابر ایجاد شده است.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت