پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 مرداد 1396 ساعت 17:05:: شناسه خبر: 20292

طعنه زارعی به تاجگردون

به دنبال امپراطوری رسانه‌ای برای بزرگ کردن خود نیستم/حضور ۴۰ خودروی استجاری در شرکت نفت افتخار نیست

زارعی بیان کرد: مردم به برکت انقلاب رشد دانایی و آگاهی آنان نسبت به گذشته تفاوت کرده و خوب معنای رکود و رونق را می‌فهمند و نمی‌شود افکار عمومی را به بازی گرفت.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نماینده بویراحمد و دنا با انتقاد از برخی رسانه‌ها که از افراد قهرمان و اسطوره‌سازی می‌کنند گفت: حضور ۴۰ خودروی استجاری در شرکت نفت افتخار نیست و برخی به جای قهرمان سازی بدون چشم داشت و غرور خدمتگزار مردم باشند.

به گزارش صدای جنوب به نقل از تسنیم، غلام محمد زارعی در آئین افتتاح مرکز ناباروری بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج اظهار داشت: در تمام مناطق شهرستان بویراحمد و دنا شاهد اجرای پروژه‌های عمرانی هستیم و این دو شهرستان به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است.

وی عنوان کرد: تبدیل رسانه به ابزاری برای اسطوره سازی و قهرمان سازی خوب نیست و دنبال امپراطوری رسانه‌ای برای بزرگ کردن خود نیستم بلکه خود را خادم مردم می‌دانم.

زارعی بیان کرد: مردم به برکت انقلاب رشد دانایی و آگاهی آنان نسبت به گذشته تفاوت کرده و خوب معنای رکود و رونق را می‌فهمند و نمی‌شود افکار عمومی را به بازی گرفت.

وی ادامه داد: رسانه‌ها طبق سوالات و خواسته‌های مردم تحلیل خود از رکود و توقف ارائه کنند و با توجه به وضعیت اقتصادی کشور شرایط موجود را بسنجند.

زارعی با بیان اینکه طرح‌های صنعتی متعددی در دو شهرستان بویراحمد و دنا از رکود خارج شد گفت: ۱۰۱ طرح صنعتی در این استان در دست اجرا است.

وی از در دست اجرا بودن ۶۹ کیلومتر بزرگراه با ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حال ساخت است تصریح کرد:بیش از ۴۷۰ کیلومتر را روستایی با بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان راه روستایی نیز در حال احداث است.

نماینده بویراحمد و دنا اظهار داشت: پروژه تطویل باند فرودگاه یاسوج با بیش از ۳۰ میلیارد تومان بزودی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

زارعی با بیان اینکه تا یکسال آینده مشکل تامین آب سالم پایدار و سالم شهر یاسوج و روستاهای اطراف برای میان مدت برطرف می‌شود بیان کرد: در گذشته برخی‌ها که مشکل ناباروری داشتند با مراجعه به دفتر نماینده خواستار کمک مالی برای درمان بودند که با افتتاح مرکز ناباروری یاسوج به طور حتم شاهد رفع دغدغه مردم هستیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت