پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 مرداد 1396 ساعت 08:05:: شناسه خبر: 20300

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور:

امسال حدود ۱۱ هزار نفر در ۱۵ دستگاه‌ اجرایی استخدام خواهند شد

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور تاکید کرد: امسال حدود ۱۱ هزار نفر در ۱۵ دستگاه‌ اجرایی استخدام خواهند شد که بیش از ۵۰ درصد این استخدام‌ها مربوط به وزارت آموزش و پرورش است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

جمشید انصاری در گفت‌وگو با ایلنا، در رابطه با میزان استخدام دستگاه‌های دولتی در سال جاری گفت: آگهی‌های استخدام دستگاه‌های دولتی در سال جاری منتشر شده و افراد داوطلب نیز ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش صدای جنوب.رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور  با بیان اینکه حدود چهار صد هزار نفر برای شرکت‌ در آزمون استخدام‌های دولتی ثبت‌نام کرده‌اند، اظهار داشت: امسال حدود ۱۱ هزار نفر در ۱۵ دستگاه‌ اجرایی استخدام خواهند شد که بیش از ۵۰ درصد این استخدام‌ها مربوط به وزارت آموزش و پرورش است.

معاون رئیس جمهور درخصوص زمان برگزاری آموزن استخدام‌های دولتی تصریح کرد: آزمون استخدام دستگاه‌های دولتی شهریورماه برگزار می‌‌شود.

به گزارش صدای جنوب، همچنین روز گذشته اداره کل روابط عمومی وزارت نفت مجوز انتشار آگهی استخدام ۲۵۰۰ نفره وزارت نفت را برای شرکت ملی نفت ایران صادر کرد.

▪️ قرار است این آگهی استخدام هفته جاری در تعدادی از روزنامه‌های کثیر الانتشار و برخی از سایت های تخصصی حوزه صنعت نفت منتشر شود.

▪️انتشار آگهی استخدام وزارت نفت به دنبال انجام ایرادات سازمان امور اداری و استخدامی کشور و اخذ مجوز از این سازمان منتشر خواهد شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت