پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 مرداد 1396 ساعت 07:05:: شناسه خبر: 20326

هنرمندی که بدان توجه نمی شود

کاش جلال، کهگیلویه وبویراحمدی نبود…

سیدجلال الدین موسوی امجد نابغه ای است که در کشور ما همانند او وجودندارد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نابغه، استثناء، بی نظیر و کم نظیر اینها کلماتی است که مردم درمورد توانمندی سیدجلال الدین موسوی امجد هنرمند سرفاریابی کهگیلویه وبویراحمد بیان می کنند.
به گزارش صدای جنوب،سیدجلال الدین موسوی امجد که در برعکس خواندن و وارونگی کلمات وجمله ها تبحر خاصی دارد پس از درخشش خیره کننده در شبکه نسیم وبرنامه پربیننده خندوانه که موجب حیرت تماشاگران ورامبدجوان مجری معروف این شبکه شد انتظارمی رفت مسیولان استانی و شهرستانی توجه خود را به آن بیشتر کنند.
وی که دارای مدرک کارشناسی ارشدعلوم سیاسی است هرچند معتقداست دستیابی به هرهدفی مستلزم تلاش واراده است ولی بیکاری ووضعیت اقتصادی قطعا درشناساندن ان تاکنون نقش منفی داشته است.
انطور که موسوی امجد می گوید تلاش های زیادی برای ثبت هنر منحصر بفردش در کتاب رکورددهای گینس شده است اما بازهم بایدگفت این توان این هنرمند پشت دیوار فقر ره به جایی نمی برد‌.
ضروری است که مدیران شهرستانی واستانی پس ازحضورموفق نامبرده دربرنامه خندوانه در جشن هاومراسمات مختلف وحضوردرجلوی دوربین صداوسیما که به تکرارنشان دادن عادت دیرینه ای دارد استفاده نمایند اماگویا قرارنیست جلال مندلیف پشت دوربین محرومیت وگمنامی درجلوی دوربین قرارگیرد.
بی شک حضور سیدجلال الدین موسوی امجد دربرنامه های استانی و توجه ویژه به نیازهای او موجب شناساندن این هنرمندخواهدبود وشناساندن ایشان در مطرح نمودن دیارکهگیلویه وبویراحمد تاثیر بسزایی دارد.
درادامه بایدگفت افکارعمومی استان ما امروزه سوالات زیادی دارد که ازجمله میتوان به سرفاریابی بودن خانواده این هنرمند نام برد وانها ازخود می پرسند که اگر این هنرمند به جای سرفاریاب درشهردیگری ساکن بود آیا بازهم به همین شکل مورد بی مهری مسیولان قرار می گرفت.
و در یک کلام کاش جلال سرفاریابی(کهگیلویه وبویراحمدی) نبود…

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت