پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 مرداد 1396 ساعت 15:05:: شناسه خبر: 20344

یادداشتی ازداریوش بهنیازاده

«حلقه کسری» جریان خطرناک و مرموز ضد وحدت در کهگیلویه و بویراحمد

متأسفانه در سال‌های اخیر استارت تکه تکه کردن و تیر خلاص وارد کردن به وحدت و یکپارچگی استان با تعییر نام کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد که تفکری انحرافی پشت این قضیه بود.

پایگاه خبری صدای جنوب:
بدون تردید در صورتی که چنین موضوعاتی از جمله نشست حلقه کسری واقعیت داشته باشد باید برای آینده استان در حوزه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی زنگ خطر به صدا درآورد
به گزارش صدای جنوب به نقل از فارس ، داریوش بهنیا از فعالان رسانه‌ای در استان کهگیلویه و بویراحمد طی یادداشتی آورده است: ما هم از فضای مجازی و برخی سایت‌های محلی خبر و تحلیل‌های مربوط به حلقه مرموز کسری در استان و البته یکی از مناطق حساس آن را شنیدیم.
و البته با شنیدن و خواندن خبرهای مربوط به این تفکر مرموز سخت لرزیدیم که چرا باید تفکری ترسناک در استان به دنبال تکه پاره کردن وحدت و یکپارچگی کهگیلویه و بویراحمد در حوزه سیاسی و اجتماعی باشد.
متأسفانه در سال‌های اخیر استارت تکه تکه کردن و تیر خلاص وارد کردن به وحدت و یکپارچگی استان با تعییر نام کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد که تفکری انحرافی پشت این قضیه بود.
خوشبختانه با آگاهی خوب مردم و آگاهی‌بخشی خوب‌تر رسانه‌ها و حمایت علمای استان و دردمندانی که زخم گرمسیری و سردسیری را سال‌های سال بر پیکر استان نظاره‌گر بودند این تفکر خطرناک نتوانست ایده انحرافی خود را به کرسی بنشاند و تیرشان به سنگ خورد.
در دوره کنونی نیز عملکرد برخی از مسؤولان در برخی قوا از جمله در مبحث استخدام‌های طایفه‌ای و قومی و فامیلی چیزی جر اضمحلال استان از درون در بر نخواهد داشت و متأسفانه نخبگان و فرهیختگان استانی خطر آن را به وضوح درک نکرده‌اند.
اما در جدیدترین مورد از موارد تفرقه‌گرایانه و از قول برخی سایت‌ها و فضای مجازی این گونه به نظر می‌رسد که در بدنه حوزه اجرایی و سیاسی که باید خود حافظ وحدت استان و شهرستان باشند حرکتی خزنده برای چند تکه کردن استان صورت گرفته است.
نام این حرکت را هر چه بگذاریم به مانند سمی مهلک برای استان کهگیلویه و بویراحمد است که باید دستگاه‌های امنیتی و نظارتی و بازرسی چنین اقدام خطرناکی را ریشه‌یابی و البته ریشه‌کن کنند.
بدون تردید در صورتی که چنین موضوعاتی از جمله نشست حلقه کسری واقعیت داشته باشد باید برای آینده استان در حوزه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی زنگ خطر به صدا درآورد چرا که با این تفکر عده‌ای آن چه که نظام جمهوری اسمی در طول نزدیک به جهار دهه به عنوان دستاورد داشته یک شبه بر باد فنا خواهند داد.
طبق شنیده‌ها، مدیری با حضور تعدادی به اصطلاح خبرنگار در مکانی گرد هم آمده و این گونه شور و مشورت می‌کنند که باید مدیران یک حوزه را تقویت و مدیرانی که وابسته به حوزه‌ای دیگر از استان و در ناحیه‌ آب و هوایی دیگری هستند را تضعیف کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت