پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 مرداد 1396 ساعت 17:05:: شناسه خبر: 20406

استاندار کهگیلویه وبویراحمد:

با تعطیلی شرکت‌های تولیدی آبروی استان را نبریم/سقف پرداخت تسهیلات برای رونق تولید و اشتغال در استان‌های کم برخوردار نامحدود است

نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به ریاست استاندار کهگیلویه و بویراحمد و با حضور مدیران استانی در سالن شماره یک استانداری برگزار شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد اشتغال و رفع موانع تولید به استان اختصاص داده شد.

به گزارش صدای جنوب، نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به ریاست استاندار کهگیلویه و بویراحمد و با حضور مدیران استانی در سالن شماره یک استانداری برگزار شد.

در این نشست مشکلات شرکت سیمان سپو، شرکت طبیعت زنده و شرکت گیاهان دارویی زرد بند موردبررسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.

سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشکلات شرکت گیاهان دارویی زرد بند با اشتغال‌زایی ۱۵۰ نفر، اظهار کرد: حساب‌های بانکی شرکت زرد بند تا زمان تعیین تکلیف موضوع در وزارت امور اقتصادی و دارایی رفع انسداد شود.

خادمی افزود: هیچ‌کسی حق ندارد، برخلاف تصمیمات این جلسه اقدام کند، و برای استان کهگیلویه و بویراحمد زشت و ناپسند است، که یک شرکت دانش‌بنیان که برای حفظ آبروی استان راه‌اندازی شده است، را تعطیل کنیم.

وی افزود: باید به‌جای پلمپ این شرکت‌های تولیدی در استان با آن‌ها مدارا و حمایت شوند؛ و مدیران نباید با این نگاه و فکر که به‌درک فلان کارخانه تعطیل می‌شود با این شرکت‌ها برخورد کنند.

وی تصریح کرد: مدیران استان به نمایندگی از کهگیلویه و بویراحمد مدیریت می‌کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شرکت‌های تولیدی همچون زرد بند در استان تعطیل شود، چه ارزشی برای ارتقا تولیدات در استان دارد.

وی بیان داشت: امور مالیاتی تمام اقدامات و تصمیمات این شرکت را لغو کند، هرکسی برخلاف تصمیمات این جلسه اقدام کند، مستقیماً به جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور نامه می‌نویسم و در مورد مشکلات این شرکت توضیح می‌دهم.

خادمی اظهار کرد: نباید به شرکت‌های تولیدی بهانه تعطیلی و رفتن از استان دهیم، تا این بهانه را عدم‌حمایت استان کهگیلویه و بویراحمد از شرکت‌های تولیدی را اعلام کنند.

وی تصریح کرد: با تعطیلی شرکت‌های تولیدی آبروی استان را نبریم؛ به تولیدکننده اجازه تولید بدهیم، و آن را درگیر تعطیلی نکنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد: بیش از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد اشتغال و رفع موانع تولید به استان اختصاص داده شد.

وی تصریح کرد: این تسهیلات برای ایجاد اشتغال، رفع موانع تولید و دیگر نیازهای اقتصادی پرداخت می‌شود؛ و بانک‌ها برای پرداخت این تسهیلات همکاری کنند.

وی اضافه کرد: بر اساس مصوبه دولت سقف پرداخت تسهیلات برای رونق تولید و اشتغال در استان‌های کم برخوردار نامحدود است.

وی بابیان اینکه برای رفع ضربتی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی و یا طرح‌های در حال ساخت کمیته فوریت تسهیل طرح‌ها در استان راه‌اندازی می‌شود، افزود: تسریع در حل مشکلات مالی اختلافات بین دستگاه‌ها، بانک‌ها و واحدهای تولیدی، هدف این کمیته است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت