پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 مرداد 1396 ساعت 03:05:: شناسه خبر: 20479

پیگیری مصوبات هیئت دولت در استان خوزستان

جلسه پیگیری مصوبات هیئت دولت در استان خوزستان به ریاست استاندارتشکیل شد.

به گزارش صدای جنوب ،بعد از ظهر روز چهارشنبه ۱۱مردادماه جلسه پیگیری مصوبات هیئت دولت در استان خوزستان به ریاست دکتر شریعتی در سالن جلسات استاندار خوزستان برگزار شد .

استاندار خوزستان  در خصوص این جلسه اظهار داشت : در این جلسه پیگیری مصوبه ۱۵ فروردین ماه هیئت دولت در خصوص مشکلات زیربنایی استان خوزستان بود  که امروز به ۲ بند آن رسیدگی شد بند اول مسئله ریزگردها و اقداماتی که تا کنون در این زمینه صورت گرفته و رفع موانعی که وجود دارد و برنامه ریزی در رابطه با رفع مشکلات پیش رو برای ادامه کار که انشاءالله با هماهنگی و پیگیری لازم این کارها به شرایط مطلوب خواهند رسید .

وی افزود : بند دوم احیای رودخانه کارون بود که بررسی و گفتگوهایی در این زمینه داشتیم که از مهمترین مباحث صورت گرفته در این خصوص تصفیه خانه شرق اهواز بود که الحمدلله بالای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و کار با سرعت مناسبی در حال انجام است و امیدواریم طی یکی دوماه آینده این طرح به بهره برداری برسد .

دکتر شریعتی تصریح کرد : در خصوص طرح های مورد نظر که مصوبات هیئت دولت هستند هفته آینده در سازمان برنامه و بودجه کشور برای پیگیری مصوبات و اعتبارات جلسه ای خواهیم داشت که امیدواریم این طرح ها با سرعت هر چه تمام تر به سرانجام برسند .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت