پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 مرداد 1396 ساعت 18:05:: شناسه خبر: 20485

امام جمعه موقت چرام عنوان کرد:

حل مشکلات معیشتی مردم با اجرای کامل سیاست اقتصاد مقاومتی

ملت شریف ایران منتظر یک پاسخ قاطع به یاوه گوییهای آمریکا هستند و اگر در مقابل وعده های شیطان بزرگ سکوت کرده اید,سخت در اشتباه هستید چراکه وعده های شیطان بزرگ پوچ است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

امام جمعه موقت چرام در مراسم نماز جمعه این هفته شهر چرام با اشاره به بیانات متدبرانه امیرالمومنین (ع)خطاب به دنیا پرستان و کسانی که از یاد آخرت غافل شده اند بیان کرد: همه ما می‌دانیم که دنیا را ترک خواهم کرد و به آخرت کوچ می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب،حجت الاسلام مجتبی فرهمند افزود: بسیاری از تروریست ها و حامیان استکباری انها به بهانه های مختلف به افغانستان,سوریه و عراق حمله می کنند و دارایی های ان  کشورها را به غارت می برند.

فرهمند گفت: شیوه انها این است که جنگ و خونریزی راه بیندازند و  اگر کسی مقابل آنها بایستد,این افدام را حمایت ازتروریست و  نقض حقوق بشر تلقی می کنند.

حجت الاسلام فرهمند با اشاره به سخنان مسئولان آمریکا مبنی بر اینکه مدافعان حرم باید از سوریه خارج شوند,اظهار کرد: در ابتدا باید دانست که مزدوران، شما و نیروهای شما در منطقه هستند که بدون اجازه وارد کشور سوریه می‌شوند و ده‌ها و بلکه صدها نفر از مردم بی گناه را به شهادت می رسانند.

وی افزود: خوابهای پریشان شما برای منطقه خاورمیانه با حضور مدافعان حرم و محورمقاومت لبنان و سوریه تعبیر نخواهدشد..

فرهمند در ادامه گفت: مدافعان حرم زمانی از منطقه خاورمیانه خارج می‌شوند که طومار داعش،  تکفیری ها و خط سعودی و یهودی را بپیچند و انها را  به درک واصل کنند.

وی با اشاره به تنفیذ حکم ریاست جمهوری توسط مقام معظم رهبری بیان کرد:در این مراسم مقام معظم رهبری سه جهت‌گیری را یادآور شدند که مهمترین آنها توصیه به حل مشکلات معیشتی مردم است.

فرهمند اضافه کرد: مشکل معیشتی مردم که نیاز اساسی است و مهم ترین ابزار در حل این مشکل اجرای کامل سیاست اقتصاد مقاومتی در تمام سطوح مدیریتی که این موضوع نیز مورد تاکید رهبر انقلاب بوده است.

امام جمعه موقت چرام اظهار کرد: راه حل مشکلات اقتصادی تکیه بر ظرفیت درون نظام است نه نگاه به بیرون و کشورهایی که از حیث اقتصادی در بحران کامل هستند.

وی افزود:در برجام همان اندازه که حسن نیت نشان دادیم به همان اندازه دشمنی دیدیم و همچنین تحریم های زیادی بر علیه ما تصویب شد.

فرهمند خاطرنشان کرد: ملت شریف ایران منتظر یک پاسخ قاطع به یاوه گوییهای آمریکا هستند و اگر در مقابل وعده های شیطان بزرگ سکوت کرده اید,سخت در اشتباه هستید چراکه وعده های شیطان بزرگ پوچ است.

وی افزود: ما به آمریکایی ها و غربی ها و همچنین ۱+۵ هشدار می‌دهیم که اگر دولتمردان ما تحت هر عنوان و به هر دلیلی اقدام انقلابی صورت ندهند, ملت شریف ایران به مثابه ۶ موشک نقطه زن ذوالفقار که بر مواضع داعش شلیک شد, جواب دندان شکن به شما خواهند داد.

خبرنگار:کیانی باوند

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت