پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 مرداد 1396 ساعت 17:05:: شناسه خبر: 20509

جشنواره ابوذر در کهگیلویه وبویراحمد برگزار می شود+جزئیات

نشست شورای قشر بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست قربانعلی حسن‌زاده و با حضور اعضا برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری پاسداشت روز خبرنگار به همت بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد در محل دفتر نماینده ولی‌فقیه در این استان خبر داد.

به گزارش صدای جنوب، نشست شورای قشر بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست قربانعلی حسن‌زاده و با حضور اعضا برگزار شد.

در این نشست رئیس بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک اعیاد دهه کرامت و مناسبت‌های اخیر اظهار کرد: خوشبختانه رسانه‌های استان ما در همه مناسبت‌ها حضور فعال داشته و نسبت به تولید اخبار و گزارش‌ها پیشقدم هستند.

این مسؤول در ادامه با تبریک فرا رسیدن ایام روز خبرنگار و تسلیت سالگرد شهادت دیپلمات‌ها و خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی شهید محمود صارمی در مزار شریف افغانستان توسط وهابی‌های طالبان اظهار کرد: همه در استان باید قدردان زحمات و فداکاری‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه باشند.

رئیس بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: امسال بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد تا پایان سال برنامه‌های متنوع و با کیفیتی برگزار خواهد کرد.

حسن‌زاده بیان کرد: برنامه اردوی رسانه‌ای برای بسیج سازندگی، برپایی غرفه بسیج رسانه و آموزش حرفه خبرنگاری از جمله این برنامه‌ها خواهد بود.

جشنواره ابوذر در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

این مسؤول گفت: برگزاری جشنواره ابوذر که در آن بهترین رسانه‌های استان تجلیل می‌شوند را در آبان ماه امسال برگزار می‌کنیم که در ۵ محور به آثار اول تا سوم خبرنگاران جوایزی اهدا می‌شود.

وی به برگزاری روز خبرنگار و پاسداشت زحمات خبرنگاران از سوی بسیج رسانه استان اشاره کرد و گفت: امسال در روز ۱۸ مردادماه و یک روز پس از روز خبرنگار نشست روز خبرنگار در استان و در دفتر نماینده ولی‌فقیه و با حضور آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی برگزار خواهیم کرد.

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی, سبک زندگی و اقتدار و امنیت از مهمترین محورهای جشنواره ابوذر است افزود: رسانه‌های برتر در این جشنواره شناسایی و تجلیل می‌شوند.

حسن‌زاده با اشاره به اینکه آثار ارسالی به جشنواره ابوذر در قالب فیلم، خبر و عکس است، ابراز کرد: در هر محور از جشنواره ابوذر سه نفر برگزیده و جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

وی با بیان اینکه بسیج رسانه این استان تاکنون نسبت به جذب بیش از ۱۲۰ فعال رسانه‌ای اقدام کرده است ادامه داد: بیش از ۵۵ رسانه مکتوب و ۶۵ سایت خبری مجوز دار و بدون مجوز در استان فعالیت دارند.

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تشکیل ۴ حلقه صالحین، آموزش عمومی و حرفه‌ای خبرنگاران، تجلیل از خبرنگاران، برگزاری اردوهای طرح ولایت رسانه، برگزاری جشنواره‌های مختلف از جمله ابوذر و اجرای دوره‌های عمومی و مقدماتی بسیج از جمله اقدامات انجام شده توسط بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت