پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 مرداد 1396 ساعت 22:05:: شناسه خبر: 20555

معلم دیشموکی قهرمان رقابت‌های بین المللی کیک بوکسینگ آذربایجان شد/چرایی عدم استقبال از «دمیا» در گفت وگو با رییس اداره ورزش وجوانان کهگیلویه

زارع‌پور عنوان کرد «دمیا» دبیر درس تربیت بدنی مدارس شهر دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه است و با ۳۵ سال سن سابقه هفت سال خدمت در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد را دارد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت که «نصیب الله دمیا» از معلمان این استان عنوان قهرمانی رقابت‌های بین المللی کیک بوکسینگ آقایان رده سنی بزرگسالان در شهر باکو پایتخت کشور آذربایجان را کسب کرد.

به گزارش صدای جنوب،هادی زارع‌پور اظهار داشت: این دوره از رقابت‌ها از هفت تا ۱۰ مرداد سال جاری و با حضور کشورهای ایران، روسیه، گرجستان، آذربایجان و ترکیه برگزار شد.
وی افزود که ۱۲۰ رزمی کار در این رقابت‌ها حضور داشتند و در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با یکدیگر رقابت کردند.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: «نصیب الله دمیا» عضو تیم ملی کیک بوکسینگ رده سنی بزرگسالان است.
زارع‌پور عنوان کرد که «دمیا» دبیر درس تربیت بدنی مدارس شهر دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه است و با ۳۵ سال سن سابقه هفت سال خدمت در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد را دارد.
زارع‌پور گفت که این معلم کهگیلویه و بویراحمدی به زودی در آیینی در شهر یاسوج با اهدای لوح سپاس و جوایز ارزنده تجلیل می‌شود.

اما در خبری دیگر وپس از ورود این ورزشکاربه دهدشت هیچکدام ازمسیولان شهرستان کهگیلویه به استقبال این ورزشکار نرفتندکه باعث دلخوری ‌وی ونزدیکانش شد و واکنش هایی درفضای مجازی ایجادنمود.

برهمین اساس  رییس اداره ورزش وجوانان کهگیلویه به پایگاه خبری صدای جنوب گفت: این اداره  از اعزام به مسابقات و زمان برگشت این ورزشکار هیچگونه اطلاعی نداشت  وگرنه مانند استقبال از خانم سارا ادریا با تمام ادارات هماهنگ میکردیم و مراسم استقبال در شان وی میگرفتیم.

رضانیکویی زاده افزود: ایا این ورزشکار تاکنون به اداره ورزش مراجعه کرده که در کدام اردو وتمرینات تیم ملی بوده و چه زمانی اعزام شده و اصولا چرامارادرجریان نگذاشته است.

این مسیول باانتقاد از ایراد برخی سخنان  بی اساس درزمینه  نخبه کشی اداره ورزش وجوانان تاکیدکردکار ما نخبه پروری است و ورزشکاران باید در چارچوب قانون رفتارنمایند و کسی که به مسابقات کشوری یا جهانی اعزام میشود  باید یک سری مرحله را طی کند وباهماهنگی کامل به مسابقات پای بگذارد ودرانصورت ماباتمام توان ازانها حمایت میکنیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت