پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 مرداد 1396 ساعت 08:05:: شناسه خبر: 20580

انتخابات تعیین نماینده سازمانهای مردم نهاد در شهرستان کهگیلویه برگزار شد

گردهمایی سازمانهای مردم نهاد شهرستان کهگیلویه به منظور تعیین نماینده این سازمانها در فرمانداری شهرستان کهگیلویه برگزار شد .

پایگاه خبری صدای جنوب:
گردهمایی سازمانهای مردم نهاد شهرستان کهگیلویه به منظور تعیین نماینده این سازمانها در فرمانداری شهرستان کهگیلویه برگزار شد .
به گزارش صدای جنوب،فرماندار کهگیلویه در ابتدای جلسه اظهار داشت سمن‌ها به عنوان بازوان اصلی اجرای برنامه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اجرایی نقش مهمی در تسریع برنامه‌ها و پروژه‌ها دارند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه علی پوزش با اشاره به ثبت ۲۴ سمن در شهرستان کهگیلویه خاطر نشان کرد: این سمن‌‌ها در بخش‌های مختلف اجتماعی فرهنگی و اجرایی فعالیت می‌کنند که از این سازمان‌های مردم نهاد حمایت ویژه می‌شود.
پوزش برگزاری انتخابات تعیین نماینده سازمانهای مردم نهاد در شهرستان کهگیلویه را از وظایف اساسی سازمانها دانست و گفت: این انتخابات هر دو سال یک بار به طور همزمان در سراسر کشور و در سطح استانی و شهرستانی برگزار می‌شود
وی تصریح کرد: حسب مقرر ماده ۲ قانون برگزاری انتخابات فقط سازمانهایی می‌توانند در انتخابات به عنوان رای دهنده شرکت کنند که دارای شماره ثبت و پروانه فعالیت از استانداری و فرمانداری باشند.
فرماندار شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه ۲۴ سازمان مردم نهاد شهرستان برای شرکت در انتخابات یاد شده دارای شرایط لازم می‌باشند افزود: طبق جلسه قبلی که در رابطه با برگزاری انتخابات داشتیم تعداد ۴ نفر نامزد انتخابات شدند که مراحل استعلام آنها از طریق مراحل قانونی انجام گرفت و هم اکنون آماده برگزاری انتخاباتی صحیح و سالم می باشیم .
در پایان بعد از ارائه نظریات و پیشنهادات اعضای شرکت کننده و کاندیدای متقاضی با اکثریت آراء آقای رضا عدالتمند به عنوان نماینده سازمانهای مردم نهاد شهرستان کهگیلویه به مدت دو/۲ سال معرفی گردید.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت