پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 مرداد 1396 ساعت 19:05:: شناسه خبر: 20647

فرمانده سپاه ناحیه بویراحمد:

خبرنگاران اشتباه مسئولان را تکرار نکنند

رسانه‌های استان باید به فکر مسائل عمومی و منافع مردم باشند، اگر دانشگاه میدان و زمین گروه‌های سیاسی شود بدون شک توسعه علمی محقق نمی‌شود و اگر رسانه‌ها در بازی‌های سیاسی حضور داشته باشند استان لطمه خواهد خورد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

فرمانده سپاه ناحیه بویراحمد عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران سرعت، دقت و صحت را سه اصل و عنصر در کار خبری دانست و اظهار کرد: خبرنگاران استان اقشار زحمت‌کشی هستند که با آشنایی با اصول خبری آنها را سرلوحه کار خود قرار می‌دهند.

به گزارش صدای جنوب،داریوش مثنوی با اشاره به تعامل خوب میان رسانه و سپاه گفت: مهمترین نعمت اجتماعی یعنی آزادی بیان در خدمت اصحاب رسانه و قلم است و نعمت آزادی الهی در کار رسانه‌ها تحقق می‌یابد.

وی تصریح کرد: خبرنگاران از بسیاری از منافع شخصی خود می‌گذرند تا حقایق را بیان کنند لذا این قشر از جامعه با چالش‌های زیادی مواجه هستند و بارها دیده‌ایم خبرنگاری با انتشار حقایق مورد افترا قرار گرفته است.

مثنوی در ادامه این نشست خبری در پاسخ به سوالی در خصوص پرداختن برخی از رسانه‌ها  به مسائل قومی و قبیله‌ای افزود: این موضوع به آسیب مدیریتی در استان بر می‌گردد چرا که از گذشته تاکنون بیان مسائل منطقه‌ای و قومی و قبیله‌ای و مسائل سیاسی به استان لطمه زده است.

فرمانده سپاه ناحیه بویراحمد بیان کرد: کهگیلویه و بویراحمد قبل از انقلاب و در زمان رژیم ستم‌شاهی از فقر و محرومیت‌های زیادی برخوردار بوده است اما به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی استان مسیر توسعه را طی کرده است و برای اینکه شاهد پیشرفت روزافزون این استان باشیم باید چندین موارد را مورد توجه قرار دهیم.

این مسؤول امنیت را یکی از موارد مورد توجه رسانه‌های استان دانست و افزود: پرداختن به موضوع سردسیری و گرمسیری باعث ایجاد ناامنی می‌شود و اگر دغدغه امنیت شغلی، مدیریتی و حتی حضور سرمایه‌گذار را در استان داریم از این مسائل دوری کنیم.

وی تصریح کرد: رسانه‌های استان باید به فکر مسائل عمومی و منافع مردم باشند، اگر دانشگاه میدان و زمین گروه‌های سیاسی شود بدون شک توسعه علمی محقق نمی‌شود و اگر رسانه‌ها در بازی‌های سیاسی حضور داشته باشند استان لطمه خواهد خورد.

مثنوی با بیان اینکه خیلی از رسانه‌ها مربوط به احزاب سیاسی هستند که باید در برخی اصول هم‌نظر باشند، تصریح کرد: رسانه‌ها اشتباه مسؤولان را تکرار نکنند و از پرداختن به مسائل سیاسی و قومی و منطقه‌ای خودداری کنند.فارس

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت