پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 مرداد 1396 ساعت 13:05:: شناسه خبر: 20746

تشریح برنامه های بسیج ادارات کهگیلویه و بویراحمد در هفته دولت

برنامه های بسیج ادارات ،گرامیداشت هفته دولت درکهگیلویه وبویراحمد اعلام شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مسؤول بسیج ادارات کهگیلویه و بویراحمد  گفت: بسیج ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد برای تمامی مناسبت‌های ملی و مذهبی برنامه خواهد داشت و این برنامه‌ها در سطح ادارات کل و استانداری اجرا می‌شوند.

 به گزارش صدای جنوب،ارژنگ تندپور بیان کرد: مناسبتی که در پیش داریم هفته دولت است که در این هفته برنامه روز قشر با حضور همه کارکنان و مدیران با محوریت شهید شاخص کارمند شهید واعظی، شهید پارسی و شهید مدافع حرم شهید موسوی  برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در هفته دولت یادمان شهدای دولت برگزار می‌شود، همچنین المان شهدای استانداری راه‌اندازی و نصب می‌شود که اگر این هفته موفق به نصب المان نشدیم در هفته دفاع مقدس این کار انجام خواهد شد.

این مسؤول تصریح کرد:  اقامه نماز در همه دستگاه‌ها و ادارات، برگزاری نشست‌های شورای فرهنگی، شورای امر به معروف، اقتصاد مقاومتی، حجاب و عفاف و تکریم ارباب رجوع از اولویت‌های کاری بسیج ادارات است که با تعامل با دستگاه‌ها اجرا می‌شوند.

تندپور با بیان اینکه اجرای برنامه‌های فرهنگی در ادارات در دستور کار قرار دارد، گفت: در همین راستا اتاق فکر با حضور همه اقشار تشکیل شده که اعضا وظایف خود در زمینه‌های آسیب‌شناسی مسائل فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی، مفاسد اقتصادی و همچنین معروف‌های ترک شده و منکرهای رایج شده را انجام و پیشنهاد لازم را ارائه می‌دهند.

مسؤول بسیج ادارات کهگیلویه و بویراحمد خواستار همکاری همه دستگاه‌ها و مدیران برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی در سطح ادارات شد و افزود:  امیدواریم با توجه به دغدغه مسائل فرهنگی و آسیب فضای مجازی همهمسؤولان پای کار بیایند و برای اجرای شدن مسائل فرهنگی ادارات همت کنند.

تندپور در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به ناچیز بودن اعتبارات بخش فرهنگی گفت: میزان اعتبارات این بخش پاسخگوی برنامه‌ها نیست وقتی دشمنان برای تهاجم و شبیه خون فرهنگی برنامه دارند و در حال فعالیت هستند ما هم باید کارهای لازم را انجام دهیم.

این مسؤول با بیان اینکه اعتبارات فرهنگی تقسیم می‌شود خاطرنشان کرد: اعتباری که تخصیص پیدا می‌کند باید برای حوزه فرهنگی باشد نه اینکه گفته شود مبلغی از بخش عمران به حوزه فرهنگی اختصاص داده شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت