پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 مرداد 1396 ساعت 13:05:: شناسه خبر: 20749

با برپایی نمایشگاه عکس؛

رنج‌ها و گنجهای کهگیلویه وبویراحمد در مجلس شورای اسلامی نمایش داده می شوند

آثاری از اسحاق آقایی، حسن فتاحیان، داوود ایزدپناه و کیوان کیانی از ۲۱ تا ۲۵ مرداد در معرض دید بازدیدکنندگان در مجلس شورای اسلامی قرار خواهد گرفت.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نمایشگاه عکس «کهگیلویه و بویراحمد سرزمین رنج‌ها و گنجها» در مجلس شورای اسلامی برپا می‌شود.

به گزارش صدای جنوب، رئیس حوزه هنری استان گفت: در این نمایشگاه ۶۰ اثر از عکاسان استان باموضوع محرومیت‌ها و ظرفیتهای استان به نمایش گذاشته می شود.

شریف اسلامی هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی ظرفیت‌ها و به تصویر کشیدن محرومیت‌ها در راستای توجه مسئولان ملی به توسعه کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد و افزود: این نمایشگاه با حضور نمایندگان استان در مجلس و در صورت هماهنگی؛ رئیس و نواب رئیس مجلس و مسئولان حوزه هنری کشور افتتاح می‌شود.
وی ادامه داد: این نمایشگاه حاوی عکسهای تاثیرگذاری از محرومیت‌ها و توانمندی‌های استان است که می‌تواند تصویر شفاف‌تر و دقیق تری از استان به تصمیم سازان در دولت و مجلس ارائه دهد.
رئیس حوزه هنری استان هنر را یکی از ظرفیتهای مهم برای توسعه استان عنوان کرد و گفت: با هنر می‌توان به خوبی ظرفیت‌های استان را در عرصه ملی معرفی و نگاه‌های ملی را به سمت آن سوق داد.
اسلامی افزود: در این نمایشگاه آثاری از اسحاق آقایی، حسن فتاحیان، داوود ایزدپناه و کیوان کیانی از ۲۱ تا ۲۵ مرداد در معرض دید بازدیدکنندگان در مجلس شورای اسلامی قرار خواهد گرفت.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت