پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 مرداد 1396 ساعت 09:05:: شناسه خبر: 20813

باحضور مطهری، وکیلی و تاجگردون؛

نمایشگاه عکس«گنج‌ها و رنج‌ها»در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد

علی مطهری، محمدعلی وکیلی و غلامرضا تاجگردون نمایشگاه عکس «گنج‌ها و رنج‌ها»شامل آثاری از عکاسان استان کهگویه و بویراحمد را در مجلس شورای اسلامی افتتاح کردند.

پایگاه خبری صدای جنوب:
نمایشگاه عکس «گنج‌ها و رنج‌ها»ظهر امروز (یکشنبه ۲۲مردادماه) توسط علی مطهری نایب رئیس مجلس، محمدعلی وکیلی عضو هیات رئیسه و غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در محل نمایشگاه‌های مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.

نمایشگاه عکس روزنامه قدس در مجلس شورای اسلامی

به گزارش صدای جنوب،بنابراین گزارش این نمایشگاه که تا روز چهارشنبه ۲۴ مردادماه برپا است به همت حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد و دعوت روابط عمومی مجلس شورای اسلامی با نمایش ۶۰ اثر از اسحاق آقایی، داوود ایزدپناه، حسن فتحییان و کیوان کیانی به عنوان عکاسان این آثار برپا شده است.

عکاسان این آثار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت هدف خود را از برپایی این نمایشگاه نشان دادن فقر، محرومیت، فرصت‌ها و استعدادهای این استان به نمایندگان مجلس عنوان کردند؛ ضمن آنکه خواهان ارتقاء بودجه فرهنگی استان و اختصاص یک ساختمان به حوزه هنری و احداث یک فرهنگسرا از نمایندگان شدند.

همچنین در این نمایشگاه نمایندگان افتتاح‌کننده با تقدیم لوح تقدیر از عکاسان این آثار ارزشمند قدردانی کردند.

این گزارش می‌افزاید؛ غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی و نماینده مردم رشت در مجلس نیز از این نمایشگاه دیدن کرده و به بیان خاطرات از عشایر این استان پرداخت./

پایان پیام

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت