پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 مرداد 1396 ساعت 16:05:: شناسه خبر: 20815

حمایت ویژه هاشمی پور از وزرای پیشنهادی راه ، نفت، جهاد و تعاون

پایگاه خبری صدای جنوب: نماینده کهگیلویه بزرگ درمجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دولتی که از سوی رهبر معظم انقلاب تنفیذ شده باید نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیز با وزرای پیشنهادی آن تعامل همه جانبه داشته باشند. به گزارش صدای جنوب، عدل هاشمی پور،وزرای نیرو، راه و شهرسازی، نفت، جهاد کشاورزی و تعاون، کار […]

پایگاه خبری صدای جنوب:

نماینده کهگیلویه بزرگ درمجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دولتی که از سوی رهبر معظم انقلاب تنفیذ شده باید نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیز با وزرای پیشنهادی آن تعامل همه جانبه داشته باشند.
به گزارش صدای جنوب، عدل هاشمی پور،وزرای نیرو، راه و شهرسازی، نفت، جهاد کشاورزی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی را از وزرای بسیار خوب دولت دانست وگفت که نقش این وزرا در پیشبرد اهداف دولت آینده بسیار موثر است.
هاشمی پور عنوان کرد که وزیر راه و شهرسازی با توجه به حضور معاونان باتجربه در دولت یازدهم تعامل خوبی با نمایندگان حوزه زاگرس نشین دارد.
وی گفت که بن بست بودن راه های ارتباطی و محرومیت منطقه زاگرس سبب می شود وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی نسبت به توسعه راههای این مناطق در آینده نیز همکاری کند.
هاشمی پور جوان گرایی در دولت را یک ابتکار خوب دانست و گفت: باید این وزرا در سالهای گذشته در کنار وزرای دولت یازدهم تجربه کافی را کسب کرده و برای کابینه جدید انتخاب می شدند.
وی اضافه کرد که پیش بینی می شود برخی وزرا با توجه به تجربه کم و نداشتن سابقه کاری و جوان بودن تحول آفرین نباشند.
هاشمی پور دولت کارآمد را نیازمند مجلس قوی دانست و تصریح کرد که مجلس و همه فراکسیون های آن با توجه به مشکلات اقتصادی، اجتماعی و بیکاری جوانان باید از تصویب کردن قانون های جدید خودداری و نظارت خود را بر کارهای اجرایی در حال انجام افزایش دهند.
وی ادامه داد که تاکنون قانون های زیادی از سوی مجلس شورای اسلامی تصویب و همه مسئولان باید عمل گرایی را سرلوحه برنامه های خود قرار دهند.
برپایه همین گزارش،دکتر حسن روحانی رییس جمهوری سه شنبه ۱۷ مرداد ماه لیست ۱۷ نفره وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم را در نامه ای به مجلس شورای اسلامی ارائه کرد، بر طبق قانون اساسی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی هفت روز فرصت دارند که صلاحیت این وزرای پیشنهادی را در فراکسیون ها و کمیسیون های تخصصی بررسی کنند.ایرنا

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت