پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 مرداد 1396 ساعت 12:05:: شناسه خبر: 20892

نرخ بیکاری در کهگیلویه وبویراحمد اعلام شد/بهمئی وچرام بیکارترین شهرستان های استان

براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ شهرستان دنا با ۸٫۹۳ درصد نرخ بیکاری و یکهزار و ۱۸۱ نفر بیکار پایین ترین نرخ بیکاری در بین هشت شهرستان را به خود اختصاص داده است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: شهرستان دنا پایین ترین نرخ بیکاری در سال ۱۳۹۵ را در استان داشته است.

به گزارش صدای جنوب،مجید محنائی افزود: براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ شهرستان دنا با ۸٫۹۳ درصد نرخ بیکاری و یکهزار و ۱۸۱ نفر بیکار پایین ترین نرخ بیکاری در بین هشت شهرستان را به خود اختصاص داده است.
وی اظهار داشت: نرخ بیکاری در دیگر شهرستان های استان؛ بویراحمد ۱۰٫۷۶، لنده ۱۲٫۶۷، کهگیلویه ۱۳٫۰۱، باشت ۱۴٫۶، گچساران ۱۶٫۰۲ ، چرام ۱۶٫۹۸ و بهمئی ۱۷٫۷۳ درصد بوده است.
به گفته محنائی، براساس این سرشماری جمعیت فعال استان ۲۱۶ هزار و ۱۰۰ نفر بوده که ۲۷ هزار و ۹۸۸ نفر آن بیکار و ۱۸۸ هزار و ۱۱۲ نفر شاغل بوده اند.
معاون استاندار تصریح کرد: طبق این آمار ۱۲٫۹۵ درصد جمعیت استان بیکار و بقیه شاغل هستند و البته با همه تلاش های صورت گرفته نرخ بیکاری استان از متوسط کشوری که ۱۲٫۵۷ درصد است بالاتر می باشد، ولی این روند امیدوار کننده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت