پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 مرداد 1396 ساعت 12:05:: شناسه خبر: 20989

امام جمعه موقت چرام:

دولت منحصر به یک طیف خاص نیست/تاریخ قطور کشور پر از خیانت های آمریکاست

اگر تاریخ قطور جمهوری اسلامی ایران را ورق بزنیم,خیانتهای آمریکای جنایتکار علیه کشورمان را مشاهده خواهید کرد که ۲۸ مرداد هم یکی از روزهای ننگین این تاریخ است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

حجت الاسلام مجتبی فرهمند امام جمعه موقت چرام در نماز جمعه این هفته شهر چرام بیان کرد:همزاد و پناهگاه توشه ای است که انسان را به مقصد می رساند و از خطرات رهایی می بخشد.

وی با اشاره به خطبه های متدبرانه امیرالمومنین علیه السلام افزود: تاریخ را مطالعه کنید و درباره عوامل بدبختی افرادی که در تاریخ بودند بیندیشید و درس عبرت بگیرید چرا که عامل بدبختی انسان طولانی بودن آرزوهای آنهاست.

امام جمعه موقت چرام با بیان اینکه روز ۲۸ مرداد روز ننگین تاریخ کشور است گفت: اگر تاریخ قطور جمهوری اسلامی ایران را ورق بزنیم,خیانتهای آمریکای جنایتکار علیه کشورمان را مشاهده خواهید کرد که ۲۸ مرداد هم یکی از روزهای ننگین این تاریخ است.

 

فرهمند بااشاره به هفته دولت در روزهای آینده و همچنین خطاب به رئیس جمهور کشور اظهار کرد: چهار سال از عمر دولت گذشت و رئیس جمهور وعده های داده شده به مردم را مدنظر بگیرند زیرا مردم به وی رای دادند.

 

وی اضافه کرد: از رای مردم مواظبت کنید تا مثل چهار سال گذشته با سیاسی کاری و وعده های مدیران شما،مردم را در مقابل خود قرار ندهید.

 

امام جمعه موقت چرام در ادامه گفت: دولت منحصر به یک طیف خاص نیست و اینکه بخواهید صف مردم را با عناوین مختلف از همدیگر جدا کنید، اولین کسی که دود این اختلاف را به چشمش می بینند خود شما هستید.

 

وی اظهار کرد: اخیرا باب شده است که برخی مدیران از ابتدای دولت دوازدهم و در زمان تقسیم پست های سیاسی و دولتی مطالبی را به دور از واقعیت به مردم می دهند که باید چند نکته را به این افراد متذکر شد.

 

فرهمند گفت:چهار سال از عمر دولت صرف کاری شد که به فرمایش مقام معظم رهبری خسارت محض بود که بر کشور عزیزمان عارض شد.

 

 

وی افزود: امروزه برخی مسئولان مخصوصا در شهرستانها که بوی پست و ریاست مشامشان را پر کرده مطالبی را به دور از واقعیت به مردم می رساند؛ این افراد باید بدانند که امروزه مردم کشور و شهرستان ها به بلوغ سیاسی رسیده اند و حق و ناحق را از همدیگر تشخیص میدهند.

 

امام جمعه موقت چرام در ادامه بیان کرد: بیان این اباطیل و اکاذیب علاوه بر اینکه توهین به شعور مردم فهیم کشور و شهرستان است، باید به آنها گفت که چرا با خودتان صداقت ندارید؟ بر جامی که پس از ۲۳ ماه وقت و هزینه کشور را گرفت و قرار بود تمام مشکلات را حل کند به کجا رسید؟

 

فرهمند در ادامه اضافه کرد: آقای مسئول نباید در موارد اجرایی بجام ۶۵درصد کارخانجات تعطیل ما فعال شود تا جوانان ما اشتغال یابند؟متاسفانه برجام یک دروغی بود که کشورهای پنج به علاوه یک به مسئولان ما دادند و آنها نیز پذیرفتند.

 

وی افزود: امروزه و پس از گذشت دو سال از اجرای برجام چه اتفاقی در سیستم اقتصادی و بانکی ما افتاده است؟ شما با کدام بانک بین المللی و بزرگ دنیا تعامل ارزی دارید که به مردم می گویید؟

امام جمعه موقت چرام در ادامه بیان کرد: چرا توپ بازی دو سر باخت خود را به میدان رهبری می اندازید؟ مگرمقام معظم رهبری نفرمودند که اعتماد و اعتباری به این موارد نیست چرا گوش نکردید؟ شما بفرمایید به کدام خطوط قرمز توجه کردید که اکنون  می گویید با دستور رهبری و ارکان نظام برجام اجرایی شد؟

وی در پایان گفت: مردم شریف ایران و شما مردم غیور چرام فریب این حرفهای دروغ و تعاریف برجام را نخورید چرا که برجام دروغی بین المللی و سدی برای راه پیشرفت کشور بود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت