پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 مرداد 1396 ساعت 17:05:: شناسه خبر: 20994

انتقاد امام جمعه لیکک از مشکلات عدیده مردم بهمئی و بی توجهی مسئولان

امام جمعه لیکک گفت:انتقاد از مسئولان به معنای نادیده گرفتن تلاش آنها نیست اما همه مسئولان مانند مهره های تسبیح هستند که نیاز به ریسمان دارند، آن ریسمان را نداریم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

امام جمعه لیکک از وجود مشکلات زیاد در برق و آب شهرستان بهمئی انتقاد کرد و گفت: این همه قطعی و اختلال در شبکه برق و قطعی آب در شهرستان بهمئی زیبنده مردم نیست.

به گزارش صدای جنوب، حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی در خطبه های نماز جمعه لیکک افزود: به جز در کشورهای بحران زده، در هیچ جایی ۷ ساعت قطعی برق و آب نداریم.

وی با اشاره به لزوم نظارت و بازرسی بر فعالیت نهادها خدماتی، گفت: عده ای می گویند که به خاطر وزش باد و طوفان دکل ها قطع شد اما چرا با وزش یک باد ساده این اتفاق رخ دهد؟ چرا نباید مانند دیگر شهرهای کشور ما هم به صورت اصولی دکل ها را نصب کنیم.

امام جمعه شهر لیکک با اشاره وضعیت بد معیشت مردم، گفت: وقتی که بنده در خطبه های نماز جمعه اعلام کردم در شهرستان بهمئی مردمی داریم که وضعشان از گورخواب ها بدتر است، شوخی نکردم دیده ام .

افروغی با اشاره به اینکه بر ریز مشکلات شهرستان واقفم، خطاب به مسئولان شهرستان گفت: مسئولان باید وضعیت مردم را ببینند ؛اگر مسئولی این مشکلات را نمی بیند که بی خود کرده مسئولیت قبول کرد و اگر می بینی چرا وضعیت را پیگیری نمی کنید.

وی تصریح کرد: انتقاد از مسئولان به معنای نادیده گرفتن تلاش آنها نیست اما همه مسئولان مانند مهره های تسبیح هستند که نیاز به ریسمان دارند، آن ریسمان را نداریم.

افروغی با انتقاد از افزایش ۴۰درصدی قبوض برق ، گفت: پیرزنی که تنها درآمدش یارانه و کمیته است از کجا می تواند قبض ۸۰تا ۱۲۰هزار تومانی را پرداخت کند؟

امام جمعه شهر لیکک با تاکید بر لزوم پاسخگویی سازمان برق در رابطه با خسارات ناشی از نواسانات اخیر، گفت: این شرکت لوزام برقی مردم را با هزینه های زیادی که از خود آنها دریافت می کند، بیمه می کند، خسارات های اخیر میلیاردی است و باید سازمان برق خسارت مردم را پرداخت کند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت