پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 مرداد 1396 ساعت 18:05:: شناسه خبر: 20996

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه وبویراحمد:

فاز اول و دوم گازرسانی به قلعه رئیسی و دیشموک به اتمام رسید

رحمان خادم اظهارکرد: با پیگیری مسئولان و همکاری مردم در رفع معارضات این پروژه در دهه فجر ۹۷ به بهره‌ برداری کامل خواهد رسید.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیر عامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات اجرایی فاز اول و دوم گاز رسانی به شهر های قلعه رئیسی و دیشموک بطول ۱۵ کیلومتر به اتمام رسیده ودر مرحله راه انداری است‌.
به گزارش صدای جنوب، رحمان خادم با اشاره به اینکه کار بزرگ برای گازرسانی به روستاها و شهرهای ایران در دولت تدبیر و امید انجام شده است، افزود:با توجه به محرومیت این بخش ها گازرسانی به آنها نقش مهمی در توسعه زیر ساخت های مناطق محروم جهت رفاه زندگی مردم خواهد داشت.
خادم افزود: این دو فاز به ترتیب شامل، فاز اول به طول ۹ کیلومتر و فاز دوم ۶ کیلومتر ٬ به اتمام رسیده و در مرحله ی راه اندازی است .
وی خاطر نشان کرد: فاز سوم گازرسانی به این مناطق به طول ۳۵۸ کیلومتر است که به ترتیب شامل ۵۸ کیلومتر خط فلزی تغذیه و ۳۰۰ کیلومتر شبکه داخلی شهری و روستائی می باشد و در حال حاضر با تلاش های شبانه روزی و برنامه ریزی های منظم در حال اجرا است.
این مسئول با اشاره به اینکه خدمات رسانی به مناطق محروم از اولویت های دولت تدبیر و امید است گفت: در قالب این پروژه ۲ شهر و ۱۴۰ روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.
مدیر عامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: فاز سوم گازرسانی به دیشموک و قلعه رئیسی پروژه بزرگی است که به صورت E.P.C (طراحی، اجراء و خرید به عهده پیمانکار) در حال اجراست که باید همه مراحل طراحی،اجرا و فنی کالا طبق برنامه زمانبدی انجام شود.
خادم گفت: جهت آماده سازی خط تغذیه گازرسانی این پروژه عظیم یک میلیون متر مکعب خاکبرداری انجام خواهد شد ،که در حال حاضر ۱۰۰ هزار متر مکعب از آن خاک برداری شده است .
وی در آخر خاطر نشان کرد با پیگیری مسئولان و همکاری مردم در رفع معارضات این پروژه در دهه فجر ۹۷ به بهره‌ برداری کامل خواهد رسید.
خادم افزود: با راه اندازی و اتمام این پروژه عظیم جمعیتی بالغ بر۳۰هزار نفر از هم استانی هایمان از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت