پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 مرداد 1396 ساعت 17:05:: شناسه خبر: 21052

حضور قهرمان دهدشتی در مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی آسیا

مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی آسیا ۲۰۱۷ اواسط شهریور ماه در مانیل فیلیپین برگزار می‌شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی آسیا ۲۰۱۷ اواسط شهریور ماه در مانیل فیلیپین برگزار می‌شود و اتحادیه پاورلیفتینگ جمهوری اسلامی ایران یک تیم قدرتمند به این سری از مسابقات اعزام می‌کند که در تیم اعزامی نام احمد مهرابی زاده، ورزشکار دهدشتی به عنوان یکی از اعضای تیم ملی پاورلیفتینگ ایران دیده می‌شود.

به گزارش صدای جنوب ، مهرابی زاده، ملی پوش دهدشتی و نام آشنای استان کهگیلویه و بویراحمد در سطح ورزش حرفه‌ای و ملی دبیر تیم‌های ملی پاورلیفتینگ جمهوری اسلامی ایران، لیدر تیم‌های ملی در ایران بوده است که چندین قهرمانی آسیا و تورنمنت‌های جهانی را نیز با خود یدک می‌کشد.

قهرمانی پنج دوره پاورلیفتینگ قهرمانی کشور، قهرمانی و رکوردداری چندین دوره مسابقات قهرمانی آسیا و هم‌چنین قهرمانی دو دوره تورنمنت قهرمانی جهان در گرجستان و اکراین از مهمترین افتخارات این ورزشکار دهدشتی به شمار می‌رود.

مهرابی زاده که متأسفانه همواره مورد بی‌مهری و بی‌توجهی مسئولین  استان کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفته است، پس از یک دوره دو ساله مصدومیت، با چندین ماه تمرین اختصاصی خود را به مرز آمادگی رسانده و در حال حاضر آماده رقابت برای کسب مقام در این مسابقات و برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران در میادین آسیایی است.

او هم اکنون پس از گذشت سه سال با نگاهی مثبت از مسئولین استانی می خواهد تا توجه ویژه ای در زمینه حمایت از قهرمانان ملی از خود نشان دهند.

ورزش پاورلیفتینگ (ipf) امسال در بازی‌های جهانی لهستان مورد تایید فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی (فیزو) قرار گرفت و از آنجا که مورد تایید سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ (wada)، کمیته المپیک و بازی‌های جهانی نیزقرار گرفته بود، امید می‌رود مجوز حضور در المپیک آینده را بگیرد تا هنرنمایی و افتخارآفرینی این ملی پوش هم استانی را در المپیک نیز مشاهده کنیم.

شایان ذکر است که ریس فدراسیون پاورلیفتینگ آسیا، فرشید سلطانی از افتخارات جامعه ورزش ایران اسلامی و عضو هیأت رییسه فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ (ipf) است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت