پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 مرداد 1396 ساعت 19:05:: شناسه خبر: 21056

درخواست نماینده بویراحمد و دنا ازرییس جمهوری/دکترهاشمی رابه عنوان وزیرعلوم معرفی نمایید

از رئیس جمهور محترم تقاضا داریم با معرفی دکتر ضیا هاشمی به عنوان وزیر علوم به مجلس، کام دانشگاهیان و دلسوزان فرهنگ ، اندیشه و دانش را شیرین کنید.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نماینده بویراحمد و دنا در پیامی ضمن قدردانی از حسن انتخاب رئیس جمهور به سید ضیا هاشمی تبریک گفت.

به گزارش صدای جنوب، در ابتدای این پیام غلام محمد زارعی تصدی سرپرستی وزارت علوم را به دکتر سید ضیا هاشمی از نخبگان به نام استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک گفت.

در ادامه این پیام، وی ضمن قدردانی از حُسن انتخاب ریاست محترم جمهور، فضای مجلس را آماده سپردن کلید وزارت مهم و اثرگذار علوم به سید ضیا هاشمی دانست.

زارعی در پیام خود آورده: از آنجائیکه دکتر ضیا هاشمی در سمت های دانشگاهی و از جمله مهم ترین آن معاون فرهنگی وزیر علوم موفقیت های چشم گیری داشته است و در دولت تدبیر و امید با وجود همه تفاوت سلیقه ها، توانست فضای فرهنگی دانشگاه ها را به سمت آرامش، اعتماد و همگرایی سوق دهد و با تدبیر توانست، تهدیدها را به فرصتی برای مودت و همراهی بین اندیشه های متفاوت و بعضاً ناهماهنگ در میان اهالی دانشگاه تبدیل کند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس ابراز داشت: امروز ارتقاء دانش و شاخص های علمی و همچنین حمایت حداکثری از نخبگان داخلی در راستای جلوگیری از فرار مغزها و زمینه سازی برای ورود نخبگان در آغوش جامعه علمی کشور و همچنین استفاده علمی و عملی از دستاوردهای نخبگان بعنوان یک ضرورت مهم توسعه است، که حساسیت به این موضوعات به طور محسوسی در اندیشه و برنامه های ضیا هاشمی از مدیران خوش فکر و جوان دانشگاهی دیده می شود.

نماینده بویراحمد و دنا یادآور شده است: شایسته است با توجه به اهمیت مسائل علمی و فرهنگی که اتفاقاً به طور ویژه مد نظر رهبر معظم انقلاب نیز هست و با توجه به این سوابق و آمادگی مجلس شورای اسلامی به اعتماد به توانایی ها و شایستگی های این فرزند برومند ایران اسلامی، از رئیس جمهور محترم تقاضا داریم با معرفی دکتر ضیا هاشمی به عنوان وزیر علوم به مجلس، کام دانشگاهیان و دلسوزان فرهنگ ، اندیشه و دانش را شیرین کنید.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت