پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 مرداد 1396 ساعت 23:05:: شناسه خبر: 21062

حکایت ما ،دکتر وکیلی و زخم دیرینِ نخبه کشی

با برخی از پایتخت نشینان حرفی ندارم چون انها درخشش وکیلی توانمند را تنگ کننده جایگاه خود می دانند و حتی معتقدم پی ریزی این حواشی ازسوی جریان نزدیک به ایشان اجرایی شد، ولی روی سخن من باهم استانی هایم است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

فراتر از انتظارها ظاهرشد و دوستان خود را در لیست امید که درجامعه نیز نقد زیادی برکارنامه انها وارداست کنار زد و یک تنه جور خیلی ها راکشید و گفت ان چیزی که خیلی ها نتوانستندبگویند وانجام داد چیزی را که دیگران در ان وادی وارد نمی شوند.
دکتر وکیلی را می گویم!
کهگیلویه وبویراحمدی پایتخت نشین،بی ادعا و دلسوز،شخصیتی دوست داشتنی که درمدت یکسال و اندی حضور در مجلس شورای اسلامی همه اوراتحسین می کنند.
نقد شجاعانه را سرلوحه کارخود قرارداد و از دفاع بحق وجانانه نیز غافل نشد.
کاستی هاراگفت وبرلزوم رفع انها تاکیدنمود ومصلحت اندیشی،جناح بازی و پیگیری منافع شخصی راازهمان اوایل نکوهش کرد.
امید همه هست در لیست امید ،لیستی که حتی بانیانش نیز دیگر چندان امیدی ندارند اما دکترمحمدعلی وکیلی نشان داد ازجنسی دیگر است وانطور که بایدباشدوجامعه می خواهند خودرانشان داد وتوان وتجربه رابکاربست تا در جریان حماسه ۲۹ اردیبهشت بعنوان سخنگوی ستادانتخابات شیخ اعتدال حسن روحانی برگزیده شد.
انچنان برنامه ربزی کرد و ایرانگردی رابرای رای قاطع رییس جمهورپیروز درپیش گرفت که تحسین همه را به خود واداشت.
اما حسودان نیزبیکارننشستند و برای زمین زدنِ این چهره ملی و تو‌انمند این روزهای جریان اصلاحات آسمان وریسمان بافتند وبراستفاده نزدیکانش دربرخی مناصب خورده گرفتند و زمانی هم که واقعیت روشن شد و ابطال این شوی ساختگی برهمگان مسلم گردید کی بود کی بود من نبودم را سراییدند.
با برخی از پایتخت نشینان حرفی ندارم چون انها درخشش وکیلی توانمند را تنگ کننده جایگاه خود می دانند و حتی معتقدم پی ریزی این حواشی ازسوی جریان نزدیک به ایشان اجرایی شد، ولی روی سخن من باهم استانی هایم است.
انهایی که شاید تاکنون نامی ازمحمدعلی وکیلی نبرده باشند وتنها با الفاظی چون نخبه ملی،نماینده ملی و…خطابش کرده اند.
متاسفانه در این بازار آشفته دو سه روزگذشته ،گوی تهمت وتوهین رااز دوستان خوددرتهران ربودند و گفتند انچه که واقعیت نداشت وریشه تنهادر نخبه کشی وشایعه پراکنی ماکهگیلویه وبویراحمدی ها دارد.
یکی گفت پسرش مدیرعامل شده، دیگری گفت برادرش و اون یکی از پسرخاله گفت اما فکر نمی کردند که اینهاهمه سوژه ای برای تخریب این نخبه کهگیلویه وبویراحمد است.

زخم قدیمی است که دیگردرمان ندارد و این که ارزوی مان زمین خوردن فرزندان ملی واستانی مان باشد فاجعه ای بیش نیست.
محمدعلی وکیلی در این مدت نشان داده قبل ازاینکه نماینده مردم تهران ،ری وشمیرانات باشد نماینده یاسوج،دهدشت و سرفاریاب و…است.
پس برای یکبار هم که شده این عادت بد و رسم دیرین نخبه کشی را برزمین بگذاریم و ارفرزندان ملی مان پشتیبانی وحمایت کنیم.
این روزها روزهای قشنگ وافتخارامیزبرای استان کهگیلویه وبویراحمد است ،به سیدضیا هاشمی افتخارکنیم وبرای مو‌فقیتش دعا نماییم.
برای سیده فاطمه حسینی،دکترتاجگردون،سردارهاشمی پور،جناب اقای زارعی،دکتروکیلی ودیگر چهره های ملی واستانی آرزوی موفقیت بیشتر کنیم وپشتیبان واقعی شان باشیم و از همین امروز تمرین کنیم نخبه پروری را و بر نخبه کشی خط بطلان بکشیم وبدانیم راه توسعه دیارکهگیلویه وبویراحمد تنهابر محور همدلی و اتحاد واستفاده ازظرفیت نخبگان محقق می شود…
سید ذبیح کشاورز

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت