پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 مرداد 1396 ساعت 09:05:: شناسه خبر: 21098

با ارسال نامه ای به رییس جمهور صورت گرفت:

ابراز امیدواری نماینده کهگیلویه بزرگ برای معرفی «سید ضیاءهاشمی»به عنوان وزیر علوم

امیدواریم و تلاش می‌کنیم برنامه‌های ارائه شده با جدیت و تمام توان و تلاش، اجرایی و عملیاتی شوند تا رضایت مردم، مقام معظم رهبری و خدای بزرگ حاصل آید.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام ولنده در مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رئیس جمهور ضمن تبریک موفقیت کابینه در کسب رای اعتماد مجلس، از وی به خاطر انتصاب دکتر سید ضیاء الدین هاشمی به عنوان سرپرست وزارت علوم تقدیر کرد و خواستار معرفی هاشمی به عنوان وزیر علوم شده است .

به گزارش صدای جنوب متن این پیام به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور محترم ریاست جمهوری اسلامی جناب آقای دکتر حسن روحانی

با سلام و تحیّات فراوان و آرزوی توفیق بیش از پیش برای حضرتعالی و هیأت محترم وزیران که خوشبختانه با رأی بالایی اعتماد نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی را اخذ کردند. این مهم را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم .

امیدواریم و تلاش می‌کنیم برنامه‌های ارائه شده با جدیت و تمام توان و تلاش، اجرایی و عملیاتی شوند تا رضایت مردم، مقام معظم رهبری و خدای بزرگ حاصل آید .

لازم می دانم از حسن انتخاب حضرتعالی در معرفی «سید ضیاء هاشمی» که از نخبگان و فرزندان شایسته زاگرس نشین و خطه جنوب است تقدیر و سپاسگزاری کنم.

بی شک این انتصاب نشانه درایت و حساسیت حضرتعالی است .

نظر به تعهد٬ سوابق و تجربیات ارزشمند علمی، پژوهشی و مدیریتی دکتر سید ضیاء هاشمی٬ توفیق در سمت سرپرستی و ادامه کار رسمی نامبرده در وزارت علوم٬ تحقیقات و فناوری به فضل پروردگار و همت رئیس جمهور محترم مورد انتظار و مایه خشنودی و امتنان این خطه شهید پرور و ولایتمدار ایران اسلامی است، که امیدوارم انجام شود .

«خدایا چنان کن سرانجام کار          تو خشنود باشی و ما رستگار»

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت