پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 مرداد 1396 ساعت 11:05:: شناسه خبر: 21109

تمجید بی سابقه از عملکرد تیموری فر در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان چرام/آیا شهردار چرام ابقا می شود؟

بخشدار مرکزی چرام گفت:اگر بخواهیم مقایسه ای داشته باشیم با دهدشت و سایر شهرهای اطراف،آقای تیموری فر شهردار چرام بدون حاشیه خدمات خوبی ارائه دادند و کار و تلاش ایشان قابل تقدیر است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

درحالی که دربیشتر شهرهای استان وحتی کشور برای پایان مسیولیت شهرداران کنونی لحظه شماری می کنند اما جلسه شورای فرهنگ عمومی چرام فرصت مغتنمی بود تا امام جمعه به همراه شورای اداری این شهر از عملکرد تیموری فر شهردارکنونی چرام تمجید بی سابقه ای نمایند.
به گزارش صدای جنوب،جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با حضور امام جمعه و بخشدار و شورای اداری در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان چرام برگزار شد.

حجت الاسلام افشار با اشاره به عید غدیرکه بزرگترین عید جهان است اظهار داشت:سرنوشت تاریخ در عید غدیر بسته شد و با توجه به اثرگذاری این روز است که در روایات به نام ماه در بین ستارگان تشبیه شده است.

امام جمعه چرام بیان کرد:امیدواریم ادارات و نهادها با توجه به اهمیت عید غدیر همکاری خوبی برای برگزاری هر چه بهتر جشن این روز داشته باشند.

افشار با اشاره به اهمیت غدیر گفت:نیازی به اثبات آن نیست بلکه باید یک خط دهی به جامعه اسلامی داشته باشیم چرا که وهابیت درصدد کمرنگ کردن این روز مهم است.

وی با اشاره به لزوم تبلیغات محیطی ادارات و خیابان ها گفت:از مدیران انتظار داریم که این کار را انجام دهند تا بعدا اگر تذکری داده شد گلایه ای نداشته باشند.

امام جمعه چرام  با تقدیر از خدمات شهردار چرام گفت:تیموری فر خدمات خوب و ماندگاری در شهر چرام داشته و نکات مثبت خوبی در کارنامه خود در شهرداری برجای گذاشته است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان چرام خاطرنشان کرد:اگر خداوند فرصت دوباره ای به ایشان عنایت کرد خوشحال می شویم اما هر چه صلاح و مصلحت و انتخاب شورای شهر چرام است استقبال میکنیم .

وی تصریح کرد:به پاس خدمات شهردار و مجموعه شهرداری چرام در نماز جمعه این هفته برنامه ویژه ای برای تقدیر از این عزیزان داریم.

بنابه گفته کبنا،درادامه نشست شورای فرهنگ عمومی چرام،الیاس افسردیر بخشدار مرکزی چرام با اشاره به هفته دولت اظهار داشت:دولت خدمات خوبی انجام داده و تلاش های خوبی در بخش مرکزی چرام صورت گرفته است.

افسردیر با اشاره به آغاز به کار شورای جدید و بحث انتخاب شهردار گفت:شهردار فعلی چرام خدمات بسیار خوبی انجام داده است و آدم پای کاری بوده و هرکجا کاری مشکل بود گره گشای مشکلات بوده در این دو سالی که ما خدمت عزیزان بودیم.

وی با اشاره به اینکه ضمن حفظ احترام به نظر شورای شهر و روند دموکراسی پیشنهاد می شود با توجه به خدمات شهردار فعلی ایشان را در صورت صلاحدید ابقا نمایند.

بخشدار مرکزی چرام گفت:اگر بخواهیم مقایسه ای داشته باشیم با دهدشت و سایر شهرهای اطراف،آقای تیموری فر شهردار چرام بدون حاشیه خدمات خوبی ارائه دادند و کار و تلاش ایشان قابل تقدیر است.

وی با اشاره به سعه صدر تیموری فر و همراهی شورای دور چهارم بیان کرد:اولا امیدواریم که خدمتشان باشیم و اگر مصلحت بر این بود که جای دیگری باشند آرزوی سربلندی و توفیق برای این بردار عزیزمان را داریم.

براساس این گزارش، شهردارجدیدچرام روز چهارشنبه هفته جاری انتخاب و معرفی می شود ولی باید ماند و دید که شورای دوره پنجم شهرچرام رای به ابقای تیموری فر می دهند یا گزینه ای دیگر انتخاب می نمایند

.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت