پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 شهریور 1396 ساعت 19:06:: شناسه خبر: 21291

استاندارکهگیلویه وبویراحمد در نشست با اصحاب رسانه:

۲۲۵ طرح عمرانی در هفته دولت افتتاح می شود/امیدوارم حق استان با وزیری «سیدضیاءهاشمی»اَدا شود

خادمی با اشاره به انتخاب سرپرست وزارت علوم از سوی رییس جمهور یادآور شد: امیدواریم رئیس جمهور با معرفی دکتر سید ضیاء هاشمی به مجلس بستر خوشحالی را در کهگیلویه و بویراحمد فراهم آورد .

پایگاه خبری صدای جنوب:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۱۶۰ طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی طی هفته دولت امسال در این استان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

به گزارش صدای جنوب، سید موسی خادمی در نشست خبری با خبرنگاران افزود: میزان اعتبار هزینه شده و یا پیش‌بینی‌شده برای این تعداد طرح اعم از افتتاحی و کلنگ زنی افزون بر ۳۲۷ میلیارد تومان است که از این تعداد ۹۱۲  طرح‌ اقتصادی و ۲۴۸ طرح عمرانی است.

وی بیان کرد: از مجموع ۲۴۸ طرح عمرانی ۲۲۵ طرح افتتاحی و ۲۳ طرح نیز کلنگ زنی خواهد شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد طرح‌های قابل‌افتتاح در حوزه عمرانی در هفته دولت امسال را بیش از سه برابر کلنگ زنی‌ها دانست و خاطرنشان کرد: میزان اعتبار هزینه شده برای طرح‌های عمرانی افتتاحی افزون بر ۱۶۹ میلیارد تومان است.

خادمی تصریح کرد: ۲۳ طرح با اعتباری افزون بر ۸۵ میلیارد تومان نیز کلنگ زنی خواهد شد.

وی ادامه داد: از مجموع ۹۱۲ طرح اقتصادی در هفته دولت امسال در کهگیلویه و بویراحمد ۹۰۸ مورد افتتاحی و چهار طرح نیز کلنگ زنی است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد میزان اشتغالزایی طرح‌های اقتصادی در هفته دولت امسال در کهگیلویه و بویراحمد را افزون بر ۲۱۷۷ نفر ذکر و عنوان کرد: ظرف چهار سال گذشته افزون ۲۶۰۰میلیارد تومان در حوزه‌های عمرانی و اقتصادی در این استان سرمایه‌گذاری و هزینه شده است.

خادمی رویکرد دولت دوازدهم تلاش برای اتمام طرح‌های نیمه‌تمام در بخش‌های مختلف عمرانی و اقتصادی و همچنین، رونق اشتغال و تحقق حقوق شهروندی و افزایش سطح رضایتمندی مردم در سطح دستگاه‌های اجرایی و خدماتی عنوان کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از حضور سه عضو هئیت دولت دوازدهم در این استان طی هفته دولت امسال خبرداد و تصریح کرد: وزرای صنعت و معدن، انصاری -معاون رییس جمهور و وزیر ارتباطات تا پایان هفته دولت به استان خواهند آمد.

وی با مقایسه هماهنگی و انسجام بین دولت های نهم و دهم با دولت یازدهم، گفت: همه ما یکشنبه سیاه مجلس را که عامل اختلاف بین رروسای قوا شد را فراموش نمی کنیم .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: در دولت یازدهم انسجام و هماهنگی خوبی بین قوای سه گانه را شاهد بودیم و البته در دولت قبل از آن نیز یکشنبه سیاه رخ داد .

خادمی بابیان اینکه دلیلی ندارد کسانی که قدرت در دست دارند طوری عمل کنند که حق مردم ضایع بشود، بیان کرد: امیدواریم هماهنگی ها و همدلی ها در دولت دوازدهم بین قوا دوچندان تر شود .

وی تصریح کرد: رای قاطع نمایندگان به وزرا زمینه فعالیت هرچه بیشتر را برای دولت دوازدهم دوچندان کرده است .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه رای قاطع اعتماد به وزرای دولت دوازدهم، دولت را دلگرم تر کرده است، عنوان کرد: نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز اگرچه تعدادشان کم است اما تاثیرگذاری آنها مشهود بود .

خادمی با اشاره به انتخاب سرپرست وزارت علوم از سوی رییس جمهور یادآور شد: امیدواریم رئیس جمهور با معرفی دکتر سید ضیاء هاشمی به مجلس بستر خوشحالی را در کهگیلویه و بویراحمد فراهم آورد .

وی اضافه کرد: امیدواریم دکتر هاشمی وزیر علوم بشوند تا حق مردم این استان برای اولین بار ادا شده باشد.ایسنا

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت