پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 شهریور 1396 ساعت 08:06:: شناسه خبر: 21384

سخنان صریح هاشمی پور در حضور وزیرصنعت:

آقایان مسئول،تعارفات را کنار بگذاریم/ معدن سرفاریاب بدون هیچ کاری رها شده است/ دولتی‌ها سرمایه گذار معدن فسفات چرام را فراری دادند

نماینده کهگیلویه بزرگ خطاب به مدیران کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعارفات و پنهان‌کاری را کنار بگذارید و برای برون رفت استان از این وضعیت راهکار عملی ارائه دهید.

به گزارش صدای جنوب ، صبح امروز با حضور شریعتمداری وزیر صنعت و معدن، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا، نماینده کهگیلویه بزرگ و مدیران دستگاه‌های اجرایی جلسه شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
عدل هاشمی‌پور نماینده کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه من پیشنهادی دارم، اظهار کرد: آقایان مسوول در استان کهگیلویه و بویراحمد تعارفات را کنار بگذاریم و بعد از اینکه کلی گویی کنیم، یک راهکار عملی برای پیشرفت و توسعه این استان ارائه دهیم و برای یک بار هم که شده مطالب را دسته‌بندی و جمع‌بندی کنیم و موانع را برای برون رفت از وضعیت موجود برداریم.
هاشمی‌پور با بیان اینکه آقای شریعتمداری عمری را در مباحث مختلف سپری کرده است و تجارب زیادی دارد، اظهار کرد: آقایان چرا نمی‌گوید در این استان معادن پنهان و آشکار زیادی داریم و ۴۰سال  است که فقط نام یک معدن برای شهرستان چرام مانده است.
وی افزود: معدن فسفات چرام و معدن سرفاریاب هم بدون هیچ کاری رها شده‌اند.
وی خطاب به شریعتمداری وزیر صنعت و معدن گفت: آقای شریعتمداری از حضرتعالی استدعا دارم، کارگروهی را جدا از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد را در این استان مستقر کنید تا هم تصمیم‌ساز و هم تصمیم‌گیر باشند که چرا یک معدن که می‌تواند ۵۰۰ نفر را صاحب شغل کند، دولتی‌ها آن را فراری دادند و شرکت سرمایه‌گذار رفت و دیگر هم نیامد.
هاشمی‌پور گفت: آقای شریعتمداری تدبیری برای وضعیت معادن این استان کنید و یقین دارم که قدمتان برای کل کشور و به ویژه استان کهگیلویه و بویراحمد خیر است.تابناک

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت