پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 شهریور 1396 ساعت 20:06:: شناسه خبر: 21424

فرماندار کهگیلویه خبرداد:

بهره برداری از ۱۳ پروژه با اعتبار ۲۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در هفته دولت

فرماندار کهگیلویه گفت: ۱۶ پروژه با اعتبار۲۸ میلیارد تومان طی هفته دولت در شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش صدای جنوب،فرماندار کهگیلویه گفت: ۱۶ پروژه با اعتبار۲۸ میلیارد تومان طی هفته دولت در شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.
علی پوزش  افزود: ۱۳ پروژه با اعتبار ۲۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به بهره‌‌برداری خواهد رسید که  سالن یکهزار و ۲۰۰ نفره ورزشی دهدشت با اعتبار ۲ میلیارد و ۳۰۰ مییلون تومان، مجتمع فرهنگی گلزار با اعتبار یک میلیارد تومان، بهسازی جاده‌های روستایی، ایستگاه پمپاژ آب دم دره و خط ۲ مداره برق سوق به لنده ازجمله این طرح ها می باشند.
پوزش، افزود: سه پروژه با اعتبار یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان کلنگ‌زنی می‌شود که حفر و تجهیز چاه آب شرب دیشموک با یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان نیز از جمله این پروژه‌ها است.
فرماندار کهگیلویه، خاطرنشان کرد: گازرسانی به ۱۴ روستا در حومه شرقی و تعدادی از روستاهای در مسیر پروژه مهم گازرسانی به بخش‌های دیشموک و چاروسا تکمیل شده و طی هفته دولت افتتاح می‌شود.
وی، با اشاره به پروژه‌های اجرایی در بخش سوق، تصریح کرد: آسفالت روستاهای دزک و دوریزگان و جاده روستاهای بی‌بی زلیخایی، بردکشکی و طوف خیمه از توابع این بخش در حال انجام است.
پوزش، پروژه بهسازی و تعریض جاده سوق به دهدشت را از دیگر کارهای عمرانی در سوق برشمرد و گفت: این جاده تا پایان سال تکمیل خواهد شد.
این مسؤول بیان کرد: در اجرای پروژه آبرسانی از سد کوثر شهر سوق در اولویت قرار می‌گیرد.فارس

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت