پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 شهریور 1396 ساعت 15:06:: شناسه خبر: 21456

تقدیر فرمانده سپاه فتح استان از خدمات ۴ ساله سیدموسی خادمی استاندار کهگیلویه وبویراحمد/تصاویر

سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با استاندار از خدمات ۴ ساله وی تقدیر کرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

سردار بوعلی فرمانده سپاه فتح استان،سرهنگ انصاری جانشین ، حجت الاسلام حسینی صدر نماینده ولی فقیه در سپاه فتح استان و تعدادی از پرسنل این نهاد در چهارمین روز از هفته دولت در دیدار با استاندار کهگیلویه وبویراحمد این هفته را تبریک گفتند.

به گزارش صدای جنوب،سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار از خدمات ۴ ساله سیدموسی خادمی تقدیر کرد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تبریک هفته دولت و گرامی‌داشت یاد شهیدان رجایی و باهنر گفت: این هفته فرصت مناسبی برای تقدیر از خدمات کارگزاران دلسوز مردم و نظام اسلامی است و امیدواریم هر روز شاهد تلاش بیش از پیش مسئولان برای توسعه همه جانبه استان باشیم.

سردار یدالله بوعلی خواستار الگوگیری مدیران از نوع مدیریت و حتی زندگی شخصی شهیدان رجایی و باهنر شد و افزود: مسئولان نباید حقی بیش از نوکری مردم برای خود قائل باشند و شبی راحت بخوابند که گرهی از مشکلات مردم باز کرده‌ باشند.

وی با تاکید بر اینکه باید در حد امکان از بروکراسی پیچیده اداری با هدف آرامش و رضایت بیشتر مردم در ادارات کاسته شود عنوان کرد: هفته دولت یک فرصت مناسب برای ارتباط بیشتر مدیران با مردم به‌ویژه اهالی مناطق محروم و کمتر برخوردار است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مجموعه سپاه و بسیج با هدف رفع مشکلات مردم آماده هرگونه همکاری با مدیران دستگاه‌های اجرایی بوده و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نمی‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با تقدیر از مجوعه خدمات ارائه شده توسط سپاه فتح استان در بخش‌های مختلف گفت: تعامل و همکاری مجموعه مدیران ارشد استان با سپاه فتح مطلوب بوده و در زمینه توسعه استان همگرایی خوبی وجود دارد.

سیدموسی خادمی با تاکید بر اینکه مردم قدردان خدمات سپاه انقلاب اسلامی هستند بیان کرد: امروز به پاس تلاش‌های مجموعه نیروهای امنیتی و نظامی از جمله مجموعه سپاه امنیت و اقتدار ایران اسلامی زبانزد خاص و عام در دنیا است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت