پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 شهریور 1396 ساعت 07:06:: شناسه خبر: 21467

آیین بزرگداشت روز پزشک و داروساز در دهدشت برگزار شد/تصاویر

صبح امروز آیین بزرگداشت روز پزشک و داروساز در دهدشت برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

آیین بزرگداشت روز پزشک و داروساز در دهدشت برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب،مراسم تجلیل از پزشکان و داروسازان شهرستان کهگیلویه با حضور رییس شبکه بهداشت ودرمان ،خسروی معاون فرماندار و جمعی از پزشکان و داروسازان این شهرستان وکارکنان بیمارستان امام خمینی(ره) برگزار شد.

رییس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه در این آیین با تبریک زاد روز حکیم ابو علی سینا ، روز پزشک و همچنین بزرگداشت زکریای رازی ، روز داروسازی، گفت: پزشکان ضامن سلامت جامعه، امنیت روحی بیماران و فرشتگان نجاتی هستند که درد جسم را با روح بلندشان در سایه لطف الهی التیام می بخشند و نماد برجسته و الگوی بارز در تاریخ پر فروغ این سرزمین، طبیب نامور و نابغه بزرگ ایرانی شیخ الرئیس ابوعلی سینا است.

دکتر کورش داوری در ادامه گفت: لازمه تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی در بخش بهداشت و درمان، توجه به اصل پیشگیری، تغییر در فرهنگ مصرف، اتکا به داشته های اقتصادی و نیروهای درونی در حوزه سلامت است.
معاون فرماندار کهگیلویه نیز در این مراسم باتبریک روزپزشک و داروساز اظهارداشت:روزپزشک و داروساز فرصت مناسبی برای تجلیل از شما خادمین سلامت مردم است که فعالیت هایتان شب وروز نمی شناسد.

اسلام خسروی گفت:جامعه پزشکی به تمام تعهد خود پایبندند واین روز زمانی برای مرور بردباری ،سعه صدر واخلاق نیکو پزشکان است که این ویژگی ها پزشکان را ازهم متمایز می کند.

خسروی ادامه داد:در دل مردم بودن نعمت است و پزشکان وداروسازان محبوب جامعه هستند.
معاون فرماندار کهگیلویه با اشاره به وضعیت بیماری های نوظهور تصریح کرد متاسفانه این بیماری ها حاصل دخالت بشر است و می طلبد جامعه پزشکی باتوجه به مسایل منتشر شده در فضای مجازی در این زمینه فعال ترباشند.
در این آیین دکتر شهامت نیزاز تلاش جامعه پزشکی قدردانی نمود.

در پایان برنامه ضمن چاره اندیشی برای رفع چالش های موجود در اجرای ارایه بهتر خدمات به مردم، از پزشکان و داروسازان شهرستان کهگیلویه، تجلیل شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت