پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 شهریور 1396 ساعت 07:06:: شناسه خبر: 21479

در پنجمین روز از هفته دولت انجام شد

بهره برداری و کلنگ زنی ۱۶ طرح عمرانی واقتصادی در کهگیلویه+تصاویر

به مناسبت هفته دولت ،آیین بهره‌برداری و کلنگ زنی ۱۶ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان کهگیلویه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی آغاز شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

با غبارروبی گلزار شهدای دهدشت آیین بهره‌برداری و کلنگ زنی ۱۶ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان کهگیلویه در پنجمین روز از هفته دولت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی آغاز شد.

فرماندار کهگیلویه روز دوشنبه در آیین بهره برداری از این طرح‌ها گفت: این تعداد طرح با ۲۸۰ میلیارد ریال اعتبار بهره برداری و کلنگ زنی می شود.
علی پوزش افزود: که از این تعداد ۱۳ طرح افتتاح و سه طرح کلنگ زنی است.
وی طرح‌های افتتاحی این شهرستان را سالن یک هزار و ۲۰۰ نفره ورزشی دهدشت با اعتبار ۲۳ میلیارد ریال، مجتمع فرهنگی گلزار با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال، بهسازی جاده‌های روستایی، ایستگاه پمپاژ آب دم دره و خط ۲ مداره برق سوق به لنده اعلام کرد.
علی پوزش حفر و تجهیز چاه آب شرب دیشموک با ۱۲ میلیارد ریال را از مهم‌ترین طرح‌های کلنگ زنی اعلام کرد.
پوزش تصریح کرد: ۱۴ روستای حومه شرقی و هفت روستا در مسیر طرح مهم گازرسانی به بخش‌های دیشموک و چاروسا از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: از ابتدای طرح ساماندهی گلزار شهدا در سال ۸۳ تاکنون در این استان حدود ۷۸ درصد گلزارهای شهدا ساماندهی شده است.

پژمان نیک اقبالی نیز در آیین بهره برداری از مرکز فرهنگی و حسینیه شهدای شهر دهدشت افزود: ۵۲۸ گلزار شهدا با یک هزار و ۸۸۰ مزار در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که از این میزان تاکنون ۴۱۲ گلزار ساماندهی شده است.
به گفته وی، ۱۱۶ گلزار شهدا نیز در استان ساماندهی نشده که این گلزارها تک مزاری هستند.
نیک اقبالی تصریح کرد: گلزارهای ساماندهی نشده استان بیشتر در مناطق سخت گذر هستند که با برنامه ریزی‌های انجام شده و همکاری متولیان امر و با اولویت بندی ساماندهی خواهد شد.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرکز فرهنگی و حسینیه شهدای شهر دهدشت با اعتباری بیش از هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در زمینی به مساحت ۷۶۵ متر احداث شد.
وی ظرفیت این مرکز فرهنگی را ۴۵۰ نفر اعلام کرد و افزود: عملیات اجرایی این طرح در سال ۹۱ آغاز شده بود.
نیک اقبالی تکریم و سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران را از برنامه‌های دولت اعلام کرد و گفت: ساماندهی بخش عمده‌ای از گلزار شهدا این استان در دولت یازدهم صورت گرفته است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت