پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 شهریور 1396 ساعت 10:06:: شناسه خبر: 21547

با صدور پیامی

استاندار کهگیلویه وبویراحمد عید قربان را تبریک گفت

عید قربان، عید اثبات عبودیت و بندگی و عید تسلیم شدن در برابر ذات باریتعالی و ستایش پروردگار عظیمی است که همه نعمات و خوبی ها را بی هیچ منتی به جهانیان ارزانی داشت.

پایگاه خبری صدای جنوب:

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در پیامی عید قربان، عید عبودیت و بندگی را تبریک گفت

در پیام تبریک سید موسی خادمی آمده‌است:

بسم الله الرحمن الرحیم

عید قربان، عید اثبات عبودیت و بندگی و عید تسلیم شدن در برابر ذات باریتعالی و ستایش پروردگار عظیمی است که همه نعمات و خوبی ها را بی هیچ منتی به جهانیان ارزانی داشت.

عید قربان، عیدی است که در آن انسان همه چیز خود را فدا می کند و پرستش پروردگار را آن گونه که شایسته و بایسته است به نمایش می گذارد.

در این روز با شکوه، باید سعی کنیم ابراهیم وار اسماعیل درون خود را به قربانگاه ببریم و فارغ از هر گونه وابستگی و دلبستگی، آزادی و رهایی از تعلقات و زرق و برق دنیای فانی را نجوا کنیم.

عید قربان از اعیاد بزرگ مسلمین  و روزی است که حق تعالی درهای مغفرت و رحمتش را بر بندگان خود می گشاید و بندگان خویش را به عبادت و اطاعت فرا خوانده  و سفره های  وجود و احسان خود را گسترانیده و همه انسانها را بر سر این سفره کرامت و بخشش دعوت می کند.
اینجانب این روز میمون و فرخنده را به همه مسلمانان جهان و مردم عزیز ایران اسلامی، به ویژه مردم دیندار استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک عرض می کنم و از خداوند بزرگ و بلند مرتبه عزت، سربلندی و سرافرازی مسلمانان و همه آزادی خواهان جهان را مسالت می نمایم

سید موسی خادمی/ نهم شهریور ماه ۹۶

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت