پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 شهریور 1396 ساعت 23:06:: شناسه خبر: 21579

برگزاری دوره ارتقاء توان کارکنان یگان حفاظت از میراث فرهنگی به میزبانی شهرستان کهگیلویه

سیاوش زمان گفت:دوره آموزشی‌ ارتقاء توان کارکنان یگان حفاظت شهرستانهای کهگیلویه ،چرام ،لنده،گچساران،بهمئی و باشت برای کلیه کارکنان در شهرستان کهگیلویه برگزار می شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیر اداره میراث فرهنگی شهرستان کهگیلویه  از برگزاری دوره آموزشی‌ ارتقاء توان کارکنان یگان حفاظت شهرستانهای کهگیلویه ،چرام ،لنده،گچساران،بهمئی و باشت برای کلیه کارکنان به میزبانی شهرستان کهگیلویه خبر داد .
سیاوش زمان افزود: با توجه به نیاز آموزش و ضرورت ارتقاء اطلاعات و علوم مرتبط با حفاظت از میراث فرهنگی، این اداره با هماهنگی مدیرکل محترم و فرماندهی محترم یگان حفاظت میراث فرهنگی استان، هر سال اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی برای پرسنل یگان حفاظت مینماید.
زمان ضمن تقدیر و تشکر از مدیر کل محترم و فرماندهی محترم یگان حفاظت اداره کل استان در جهت همکاری های لازم در زمینه هرچه بهتر برگزار کردن این دوره ها افزود این دوره آموزشی در تاریخ های ۱۱ و ۱۲ شهریور ماه سال جاری از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۹ بعد از ظهر با حضور کلیه پرسنل یگان حفاظت شهرستانهای مذکور به میزبانی شهرستان کهگیلویه در حال برگزاریست .
موضوعات و سرفصل های آموزشی این دوره برابر دستورالعمل های صادره از مرکز میباشد
پرسنل یگان حفاظت ضمن استفاده از تمام ظرفیت های موجود جهت حفاظت بهینه از آثار تاریخی و فرهنگی این مرز و بوم، تمامی تلاش خود را بصورت شبانه روزی در راستای اهداف سازمان همچون گذشته بکار خواهند گرفت.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت