پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 شهریور 1396 ساعت 04:06:: شناسه خبر: 21614

در جلسه هم‌اندیشی مسؤولان استانی با تعاونگران استان مطرح شد

انتقاد مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد از شیوه کار تعاونی های مسکن

صابرمظاهری با انتقاد از شیوه کار تعاونی‌های مسکن گفت: تعاونی‌ها مسکن نباید به شکل بنگاه عمل کنند و زمین زراعی بگیرند که این خلاف مقررات است.

 پایگاه خبری صدای جنوب:

شامگاه یکشنبه نشست هم‌اندیشی مسؤولان استانی با تعاونگران استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون اقتصادی استاندار، مدیرکل حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری استانداری، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی، مدیرکل شهرک‌های صنعتی، مدیران عامل بانک‌ها، فرماندار بویراحمد، رئیس اتاق تعاون و تعاونگران استان در سالت اجتماعات اداره‌کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان برگزار شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی  استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با تبریک هفته تعاون به تعاونگران استان نقش تعاونی‌ها در ایجاد اشتغال پایدار را مهم ارزیابی کرد و گفت: تعاونی ها و اتحادیه‌های تعاونی باید تلاش کنند جهت بازاریابی در نمایشگاه‌های بین‌المللی که در سطح کشور و خارج از کشور برگزار می‌شود حضور فعال‌تری داشته باشند.

صابر مظاهری با بیان اینکه این نشست صمیمی برای بررسی  و حل مشکلات تعاونی‌ها در سطح استان تشکیل شده است از اعلام آمادگی این اداره‌کل و مجموعه دستگاه‌های تابع وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان برای حل مشکلات تعاونی‌ها و کمک به ارتقاء کیفی آنها خبر داد.

وی تعامل تعاونی‌ها با اتاق تعاون در استان را ضرروی دانست و گفت: آمادگی داریم دوره‌های آموزشی متناسب با گرایش‌های مختلف حوزه تعاون را برای اعضای  تعاونی‌ها در سطح استان برگزار کنیم تا شاهد رشد کیفی، فعالیت بهتر تعاونی‌ها و توسعه فرهنگ تعاون در جامعه باشیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی  استان کهگیلویه و بویراحمد سوء مدیریت در بخش تعاون را از مشکلات تعاونی‌ها دانست که باید با تدبیر در راستای ترویج فرهنگ کار جمعی و چهار چوب مقررات و اساسنامه تشکیل شده گام برداشته شود.

مظاهری با انتقاد از شیوه کار تعاونی‌های مسکن گفت: تعاونی‌ها مسکن نباید به شکل بنگاه عمل کنند و زمین زراعی بگیرند که این خلاف مقررات است.

وی از عزم  دولت برای حل مشکلات تعاونی‌ها خبر داد و از تعاونگران خواست برای ایجاد اشتغال پایدار در استان بیش از گذشته تلاش کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت