پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 شهریور 1396 ساعت 06:06:: شناسه خبر: 21628

نشست هماهنگی ذیحسابان دستگاه‌های اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد/قدردانی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان از عملکرد نماینده بویراحمد ودنا درمجلس

کشاورز گفت:حضور نماینده شهرستان‌های بویراحمد و دنا در جمع کارکنان اداره کل امور اقتصادی و دارایی فرصت مغتنمی است تا از تجارب و رهنمودهای ایشان در جهت انجام بهتر خدمات و فعالیت‌ها و رشد و توسعه استان استفاده نماییم.

نشست هماهنگی ذیحسابان دستگاه‌های اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور غلام محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، ابراهیم کشاورز مدیرکل امور اقتصادی و دارایی، فرزاد بختیاری معاون توسعه مدیریت و منابع، غضنفر آرام معاون نظارت مالی و رئیس اداره خزانه معین استان و ذیحسابان دستگاه‌های اجرایی در محل سالن جلسات اداره کل برگزار گردید.

به گزارش صدای جنوب، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی در این نشست گفت: حضور نماینده شهرستان‌های بویراحمد و دنا در جمع کارکنان اداره کل امور اقتصادی و دارایی فرصت مغتنمی است تا از تجارب و رهنمودهای ایشان در جهت انجام بهتر خدمات و فعالیت‌ها و رشد و توسعه استان استفاده نماییم.

ابراهیم کشاورز افزود: در دوران نمایندگی آقای زارع کارها، خدمات و طرح‌های عمرانی بسیار خوبی در سطح استان و در شهرستان بویراحمد انجام شده و این نتیجه توجه و اهتمام و نیز تعامل خوب و سازنده وی با سایر نمایندگان، وزیران و مدیران ارشد کشوری و استانی است و جا دارد تا در اینجا از زحمات ایشان تشکر و قدردانی نماییم.

وی بیان داشت: در زمان رای اعتماد به وزیران نیز نماینده شهرستان‌های بویراحمد و دنا نیز از برنامه‌های وزیر امور اقتصادی و دارایی حمایت کردند و نتیجه این همراهی با دولت، حضور دکتر کرباسیان به عنوان یک فرد متخصص و کاردان در راس مدیریت وزارتخانه امور اقتصادی و دارایی است و انتظار می‌رود که با حضور ایشان و تیم اقتصادی دولت دوازدهم شاهد تحولات بسیار خوبی در حوزه اقتصاد باشیم.

کشاورز افزود: با توجه به تعامل مثبت و سازنده بین مجلس و دولتی‌ها در دولت یازدهم، اتفاقات مثبتی از جمله کنترل تورم، رشد اقتصادی، رونق بنگاه‌های اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار در کشور ایجاد شد و تعامل مثبت و سازنده مجلس و دولت در ابتدای شروع به کار دولت دوازدهم نیز نویدبخش آینده ای خوب و پربار برای اقتصاد کشور است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی اظهار داشت: نمایندگان مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مرکز بسیار فعال و پیگیر هستند و امیدواریم که با تلاش این عزیزان و جذب به موقع اعتبارات بتوانیم هم از منابع بودجه ای و هم از منابع بانکی در راستای رشد و رونق و آبادانی استان، نهایت استفاده را ببریم.

نماینده مردم بویراحمد و دنا نیز در این نشست گفت: نقش و جایگاه ذیحسابان بسیار حساس و مهم است و اگر به این جایگاه کم توجهی شود موجب ایجاد مشکلات عدیده در نظام مالی دستگاه‌های اجرایی خواهد شد.

غلام محمد زارعی افزود: حضور بانوان در عرصه مدیریت استان و نیز در جایگاه مدیریت مالی دستگاه‌ها اتفاق خوب و خوشحال کننده ای است و باید از این فرصت و ظرفیت در راستای توسعه استان بیشتر استفاده کنیم.

وی بیان داشت: تمام تلاش ما در مجلس بر این است تا فاصله استان را با استان‌های برخوردار کمتر کنیم و اگر مقایسه ای بین اعتبارات ملی و اعتباراتی که به‌صورت متمرکز با تلاش و پیگیری مستمر دریافت می‌کنیم صورت گیرد قطعاً متوجه یک جهش خوب در وضعیت اقتصادی استان خواهیم شد.

زارعی افزود: این تغییر و تحرک در وضعیت مالی و اقتصادی استان بار مدیران مالی و به‌ویژه ذیحسابان را بیشتر و سنگین‌تر می‌کند تا با جدیت بیشتر ضمن صیانت از حقوق دولت و ملت، در فرایند رشد و توسعه استان موثرتر و محکم‌تر گام بردارند.

وی اظهار داشت: ما در مسیری قرار داریم که انشاء الله با وحدت، تعامل و همگرایی و با تکیه بر اشتراکات نظری و عملی در مسائل استانی، محرومیت را از استان بزدائیم و استان را به جایگاه واقعی آن در رشد و توسعه برسانیم و دلسوزی و صمیمیت و مسئولیت پذیری مردم استان، مدیران و کارکنان دستگاه‌ها عامل اساسی دستیابی به این امر مهم خواهد بود.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در ادامه سخنان خود افزود: ذیحسابان علاوه بر نقش نظارتی، مشاوران امین و دلسوز برای دستگاه‌های اجرایی هستند و با احاطه‌ی بسیاری خوبی که بر مسائل مالی دارند می‌توانند نقش بسزایی در حل مشکلات داشته باشند.

زارعی بیان داشت: باید با مدیریت و برنامه ریزی اصولی اعتبارات را در راستای توسعه استان هزینه نمائی‌ام و قطعاً هر ریالی از بودجه و اعتبارات که در راستای توسعه استان هزینه می‌شود، یک کار و اقدام جهادی است.

وی اظهار داشت: از ذیحسابان انتظار داریم که با پیشنهادات و نظرات سازنده، نمایندگان را در جذب و مدیریت اعتبارات در راستای توسعه همه جانبه استان یاری نمایند و باید با ترجیح منافع عمومی بر منافع فردی، زمینه برخورداری مردم استان از بهترین امکانات و زیرساخت‌ها را فراهم نمائیم.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنان خود بیان داشت: استان ما قابلیت‌های فراونی به‌ویژه در حوزه نیروی انسانی دارد که به سبب استعدادهای ذاتی و صداقت در گفتار و عمل قادر به انجام کارهای بزرگ و اثربخش هستند و بسیار خوشحالیم که نیروهای توانمند بومی در ذیحسابی دستگاه‌های اجرایی استان مشغول به کارند که از بهترین و پاک دست‌ترین نیروهای دستگاه‌های اجرایی هستند و دانش و تعهد و تخصص آن‌ها یاری گر دستگاه‌ها برای ارائه خدمات بهتر به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد است.

در ابتدای این نشست غضنفر آرام معاون نظارت مالی و رئیس خزانه معین استان گزارشی از عمکرد خزانه معین استان و عملکرد مالی واحدهای مختلف این اداره ارائه داد.کبنا

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت