پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 شهریور 1396 ساعت 06:06:: شناسه خبر: 21816

مسئول ستاد نمازجمعه سرفاریاب:

جشن بزرگ عید غدیرخم در دهنواسلام آباد سرفاریاب برگزار می شود/جزئیات

همزمان با سراسر کشور جشن عیدغدیرخم در شهرسرفاریاب شهرستان چرام برگزار می گردد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

به مناسبت فرا رسیدن عید بزرگ غدیرخم و گرامیداشت دهه ولایت جشن بزرگ غدیر در سرفاریاب برگزار می‌شود.

به گزارش صدای جنوب،مسئول ستاد نمازجمعه سرفاریاب اظهارداشت:به مناسبت سالروز ولایت حضرت علی (ع) ، جشن عید سعید غدیر خم فردا صبح(شنبه۱۸شهریورماه)ساعت ۱۰ با حضور مسئولان شهرستانی و بخش سرفاریاب و عموم مردم در مسجد امام حسین(ع)روستای دهنواسلام اباد برگزار می شود.
کیانی باوند با اشاره به اهداف برگزاری این مراسم افزود: این مراسم با هدف ترویج و نهادینه کردن فرهنگ غدیر در جامعه ، تبیین جایگاه امامت و ولایت ، بزرگداشت اعیاد مذهبی و ایجاد فضای معنوی و شاد در این ایام در بین اهالی بخش سرفاریاب برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: در همین راستا ویژه برنامه های متنوع  سخنرانی ، اجرای مولودی خوانی توسط کربلایی دبیقی، اجرای نمایش طنز تدارک دیده شده است.
باوند ضمن دعوت از تمام دوستداران و ارادتمندان خاندان اهل بیت (ع) برای حضور در این مراسم ادامه داد: مسابقه حضوری و اهدای جوائز ارزنده از دیگر بخش های این برنامه خواهد بود.

***عید غدیر ، عید آل محمد «ص» و ارزشمند ترین و والاترین عید اسلام است . این روز بزرگ یاد آور تعیین امیرالمومنین به دست مبارک رسول اکرم«ص» به امر پروردگارش است، باید این فطرت الهی را در دل ها زنده کرد و پرده های ظلمت و جهالت و تار های نادانی و غفلت را از دیدگان غافلان برداشت تا بر طریقه حق پایدار گردند و به صراط مستقیم الهی روی آوردند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت